![]() |
|
|
||||
|
||||
Dit lijkt mij toch wel best een komische film hoor.
![]() Misschien moeten we er ons gewoon bij neerleggen dat een kwaliteitsfilm over autosport nooit zal komen? ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
ok, unieke racebeelden, maar qua verhaal stelt het echt niks voor
|
|||
|
|||
Ik vond de trailer best leuk. De "Zuidelijken" worden er zelfs behoorlijk in voor schut gezet. Auto-kritiek, mag best en kan leuk zijn?
Als je een echt goede autosportfilm zoekt: "Grand Prix" van John Frankenheimer. De onboard-beelden van op het oude Francorchamps zijn ronduit indrukwekkend. Zeker als je weet dat die film van midden jaren '60 dateert. |
|
||||
|
||||
nascar is family entertainment en deze film ook (als ik de trailer mag geloven)
en Nascar is fun, big fun! En dat lijkt me deze film ook. Lijkt wel een beetje op BE Drift Series, maar ik ben waarschijnlijk niet helemaal objectief in deze ![]() |
|
||||
|
||||
ben niet in de cinema geraakt vorige week in watkins glen maar wat ik wel kan zeggen is dat de merchandising truck van "Talladega Nights : Te ballad of Ricky Bobby" een mega succes had.
Heb Ricky Bobby gezien in een 4-tal talkshows op de diverse zenders. Trouwens ook in de tweede week box office n°1 voor de film over 11 september WTC.
|
||||
|
||||
ik heb hem pas gezien en ik vind hem een van de beste autosport films ooit !!
vooral sasha baron cohen.. foei foei echt om u mee kapot te lachen ! ok, de autosport is niet realistisch enzo, maar tis een komedie.. dan valt het niet zo fel op.. bij films waar ze echt proberen een goede autosport film te maken ga je er aan ergeren... ik vind hem echt goed !! |
|
||||
|
||||
Is die hier al uit op DVD trouwens?
Op dit moment draaien ze 'Days of Thunder' op VijfTV. Ook één van mijn favorietjes. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Elke keer als ik hem zie moet ik weer lachen als hij z'n rondjes rijd. Als je de film mag geloven rijden ze met 9 versnellingen of zo, niet normaal hoe vaak ze daar schakelen :P
|
|
||||
|
||||
Geen slechte film, maar duurde alleen wat lang.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar ik zie nu éénmaal de acteur graag bezig. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
De hele filmindustrie draait toch op stereotiepen?
Je vindt ze in alle soorten genres. De politiefilm waar ze 100x hun revolver opspannen (ook al hebben ze het één minuut ervoor nog gedaan), de sportheld die overwint met één laatste krachtinspanning, de thriller/horrorfilm waar ze geheid zeggen "we should split up" hoewel iedereen weet dat dat hhet slechtste gedacht ooit is, de romantische film waarin ze 1x sex hebben en "happily ever after" leven voor de rest van hun dagen, de bandieten die op de good guy schieten maar allemaal hun doel missen, op de haak van de telefoon klepperen als de lijn dood is, "hello, is anybody in here"... enz..enz... De autosportfilm verschilt hier niet van andere films : als er snelheid gemaakt wordt dan moet er geschakeld worden, de strijd wordt gevoerd met de wielen tegen elkaar, de bad guy verliest op de lijn en iemand sterft heldhaftig de vuurdood... De beste autosportfilms zijn de onboard beelden die ons gelukkig steeds vaker bereiken. Voor wie het nog steeds niet moest weten : slechts 2 goede autosportfilms kwamen ooit uit Hollywood. "Grand Prix" en "Le Mans". Ze geven beiden een goed tijdsbeeld van hun periode. De rest is spreekwoordelijke .. cinema. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|