![]() |
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Overigens zou het rijderstrio Luca Pirri - Sergey Zlobin - Roberto Benucci een Aston Martin DBRS9 van BMS Scuderia Italia gaan besturen in de G3 klasse.
Source: italiaracing.net |
|
||||
|
||||
Mooi voor Spyker. Zie ze kandidaat voor de podium.
Ook gelukkig nog dat Phoenix toch komt Helaas geen PSI in Dubaï ![]() |
|
||||
|
||||
Denk dat ze daar met die 430 armada toch stevig voor zullen moeten knokken. Maar met alle ontwikkelingen zal het interessant zijn om te zien hoe snel ze zijn
![]() |
|
||||
|
||||
Ze hebben al podiums gehaald in de LMS. En daar zitten ook goede auto's en teams tussen zoals GPC met de F430 en Autorlando met de Porsche 996 GT3 RSR.
|
|
||||
|
||||
Tijdens de 24uur van Spa was te zien dat GPC de FIAGT teams niet bij kon benen, en de 996's zijn zowiezo geen partij meer. Met alle respect, maar de GT2 klasse van het LMS bevat niet de sterkste lineup. Wil je een goed beeld krijgen van hoe snel je auto is, moet je naar het ALMS (beste Porsche teams) of het FIAGT (beste Ferrari teams).
|
|
||||
|
||||
Maar tijdens de 24 uren van Spa was de Spyker ook goed onderweg. Maar dat is een 24 uurs en nou is het een 3 uurs. Ik hoop in ieder geval dat ze tegenstand kunnen bedien tegen de Ferrari's.
|
|
|||
|
|||
De lijst met deelnemers aan de race in Dubai is weer wat uitgebreid.
http://www.planetlemans.com/cmsv2/in...pper&Itemid=51 Ik kom op 27 wagens, volgens het bericht op de FIA GT site zouden er 28 wagens moeten zijn. |
|
||||
|
||||
Ook op de website van www.fiagt.com staat een entry-list.
Ik denk dat het wel een aardig leuke wedstrijd kan worden. Hopelijk kan de Ferrari 550 wat leuks verrichten. Ze hebben dit keer een nieuwe motor. Volgens het bericht op de website van de fia gt staat dat de technisi van de Fia de motor vermogen kunnen aanpassen. Dat komt als ik het goed heb omdat de motor geen restrictoren heeft maar aangepast wordt door electronica. Op planet lemans staat een foutje. daar staat namelijk dat phoenix met een Saleen rijdt. |
|
|||
|
|||
Druk dan in het vervolg ff op de contact button. Staat er nota bene onder
![]() De lijst op FIAGT.com komt exact overeen met planetlemans.com ... en toch zijn het er echt 27 ipv 28 die in de tekst staan ![]() |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk gaat Jos Menten op de Zakspeed Saleen inplaats van Jarek Janis.
Entry list op Planet LeMans |
|
||||
|
||||
Zo, gaaf zeg! Kan Menten wederom laten zien dat hij uit het juiste racehout is gesneden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind het echt supergaaf voor hem. Hopelijk kleurt het zaterdag een beetje oranje op het podium! Ik zal zeker duimen voor hem! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Kan het zo zijn dat we volgend jaar Menten misschien op de waarschijnlijk tweede Zakspeed Saleen kunnen vinden? Of dat PSI een S7-R gaat kopen inplaats van een C6-R???
Op Project-Lemans staat momenteel dat Jarek Janis bezig is om te gaan rijden met Race Alliance op de DBR9. Last edited by JorritVD; 17-11-2006 at 00:24. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|