![]() |
|
|
||||
|
||||
Net mijn inschrijvingsformulier binnengebracht se!
Misschien niet de meest spectaculaire sprint die in Zolder, maar ik kan er handig van gebruik maken om mijn neefje voor zijn 18de verjaardag een co zitje te geven! ![]() C U de 26ste! Greetz |
|
||||
|
||||
Rallysprint @ Zolder :
Koortsachtig brengen we al het nodige nog in orde . Auto , keuring , vergunning . Ben benieuwd of mijn drifthok ook rechtdoor wil rijden ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Ga je voor een snelle tijd of ga je voor een spectaculaire stint? Ik zal er ook zijn met mijn camera. Mvg... |
|
||||
|
||||
Snelle tijd is
![]() Lachende toeschouwers : ![]() Hopelijk val ik niet uit wegens te traag : ![]() Maar we gaan voor : ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Zolang je de andere deelnemers maar niet hinderd. Want de sprint telt normaal gezien wel mee voor het vas kampioenschap. Als je toch alleen voor de schow rijdt vraag dan of je de 0 of 00 kan rijden
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de goeie raad .
Als ik dreig gedubbeld te worden , ga ik wel snel aan de kant hoor . . . ![]()
|
||||
|
||||
0 of 00
Of ge nu tegen 140 door de bocht gaat of dwars tegen 140 ik denk dat hij nie echt veel last ga hebben van de achterliggers... De achterliggers gaan natuurlijk wel denken dat het gemist is op de meeste van de proeven..... :smokin :smokin WD |
|
||||
|
||||
Ik denk dat trackfun gelijk heeft!
Volgens mij gaan we Jo zelfs vrij hoog zien eindigen int eindklassement ..... Greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
Gaat de Champion's day door? op Spa? Aangezien Spa dezer dagen één grote bouwerf is... (http://www.spa-francorchamps.be/gfx/...7/index.htm#15) |
|
||||
|
||||
Géén excuses meer
![]() Drifthok is gekeurd . Nu enkel nog de vraag : doen we het lekker strak en snel of doen we het met hoek ?
|
|||
|
|||
Quote:
Hoe je het moet doen? Heel simpel: lekker snel met een lekkere hoek. Liefst veel spektakel waardat ik sta om foto's te maken ![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Seg, Thomas, richt jij je lens misschien ook even op ons corsake? Aan ons tempo heb je daar toch tijd genoeg voor! ![]() Greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Mvg, Dries DS |
|
||||
|
||||
@ M-Jo,
Hoe we ze willen zien dwars en met veel rook !!! WD |
|
||||
|
||||
Het verdict is gevallen .
Na rijp beraad . Aangezien dit een totaal nieuwe ervaring is . Bij aanvang rustig en strak . En mischien wordt M-Jo wakker . . . Dus bezint eer ge begint . ![]() Dacht ik bij mezelf : )
|
|