De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rating: Thread Rating: 2 votes, 5.00 average.
Old 27-02-2007, 15:23
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Guy"JB" View Post
Annelien Coorevits
Weeral een mooie verschijning op het Circuit.

Echter hoop ik dat ze voordat het seizoen begint toch al genoeg kilometers in de benen gaat hebben om een gevaar te zijn voor andere piloten.

Mvg...
Reply With Quote
Old 27-02-2007, 17:25
Hoppa's Avatar
Hoppa Hoppa is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post

Echter hoop ik dat ze voordat het seizoen begint toch al genoeg kilometers in de benen gaat hebben om een gevaar te zijn voor andere piloten.

Mvg...
ten eerste veronderstel ik dat je geen gevaar bedoeld.
en ten tweede vind ik het nogal denigrerend om reeds voordat je de dame hebt zien rijden zulke uitspraken te doen. Tenzij je ze persoonlijk kent of haar al zien rijden hebt en dan mag je vind ik enige toelichting geven bij zulke uitspraak.
Old 27-02-2007, 21:04
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Hoppa View Post
ten eerste veronderstel ik dat je geen gevaar bedoeld.
en ten tweede vind ik het nogal denigrerend om reeds voordat je de dame hebt zien rijden zulke uitspraken te doen. Tenzij je ze persoonlijk kent of haar al zien rijden hebt en dan mag je vind ik enige toelichting geven bij zulke uitspraak.
Natuurlijk bedoelde ik Geen gevaar, een kleine foutje is snel gemaakt hé.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ze gewoon genoeg kilometers in de benen moet hebben. Ik wil haar daarmee niet zwart maken ofzo, maar ik denk direct aan de andere piloten.

Wat gaat ze doen als ze niet weet hoe ze moet gaan reageren als ze links en rechts voorbij gesnelt wordt? Daarom nodige kilometers en de nodige uitleg van haar collega's.

Mvg...
Reply With Quote
Old 28-02-2007, 16:02
Guy"JB"'s Avatar
Guy"JB" Guy"JB" is offline
De Paddock Rookie

Quote:

Mvg...

We gaan uiteraard ons best doen om haar zo goed mogelijk voor te bereiden en zoveel mogelijk kilometers te laten afleggen.
Momenteel is dit wel een probleem daar de wagens nog niet volledig klaar zijn, maar zodra dit achter de rug is zijn we er mee weg.
Theorie heeft ze in ieder geval al meegekregen, goed in de spiegels kijken, in de spiegels kijken en vooral goed in de spiegels kijken.
Het zal dan tijdens haar eerste race nog wel erg wennen worden maar iedereen heeft ooit eens moeten beginnen hé.
Na deze eerste race gaan we zeker en vast een evaluatie maken en bijsturen waar nodig.

We hopen samen met jullie het beste.

Wordt vervolgd,
Reply With Quote
Old 28-02-2007, 19:19
Hoppa's Avatar
Hoppa Hoppa is offline
De Paddock Rookie

Quote:
goed in de spiegels kijken, in de spiegels kijken en vooral goed in de spiegels kijken:
Het zal dan tijdens haar eerste race nog wel erg wennen worden maar iedereen heeft ooit eens moeten beginnen hé.
Niet alleen in de spiegels kijken is belangrijk, minstens zo belangrijk is op de lijn blijven.
Het in de spiegels kijken is een beetje overschat volgens mij. Wanneer moet een tragere deelnemer opletten: net voor het aanremmen, dan even kijken of er geen snellere aankomt en als de weg vrij is insturen en dan vooral op de lijn blijven tot na de bocht. Niet in de bocht beginnen in de spiegels te kijken en dan van de lijn gaan, dat schept juist verwarring met degene die u wil inhalen.
Het is tenslotte nog altijd zo dat wie wil inhalen van de ideale rijlijn moet afwijken om er voorbij te gaan. Het is niet de bedoeling dat de iets tragere deelnemers de hele wedstrijd op het vuile gedeelte moeten rijden.

Dit werd trouwens vroeger door Jean-Marie steeds tijdens de briefing uitdrukkelijk vermeld.

En inderdaad, voor iedereen was het ooit zijn eerste keer. Toen ik begon, zijn wij op donderdag een namiddagje gaan trainen en op zondag was er al koers. En dan niet zoals nu met 30 auto's maar wel met een vol veld van 60 wagens.

Ik kan me vergissen maar ik heb wel de indruk dat de enkelingen met het grote geld tegenwoordig erg weinig respect hebben voor de mensen die zorgen dat er toch een redelijk gevulde stratgrid is. Het zéér laat uitremmen als je het al niet afbokken kan noemen is een toenemende trend.

mijn bescheiden mening hé

maar nu terug on-topic
Old 28-02-2007, 19:36
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Natuurlijk bedoelde ik Geen gevaar, een kleine foutje is snel gemaakt hé.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ze gewoon genoeg kilometers in de benen moet hebben. Ik wil haar daarmee niet zwart maken ofzo, maar ik denk direct aan de andere piloten.

Wat gaat ze doen als ze niet weet hoe ze moet gaan reageren als ze links en rechts voorbij gesnelt wordt? Daarom nodige kilometers en de nodige uitleg van haar collega's.

Mvg...
En waarom precies moet je hier bij haar zo de nadruk op leggen en bij andere nieuwe rijders niet?
Reply With Quote
Old 28-02-2007, 19:41
Hoppa's Avatar
Hoppa Hoppa is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
En waarom precies moet je hier bij haar zo de nadruk op leggen en bij andere nieuwe rijders niet?
dat durfde ik zelfs niet vragen.
Old 28-02-2007, 22:37
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Lijkt me logisch, het is een bekende miep Zo'n Miss Belgie staat natuurlijk iets meer in de publiciteit dan Pietje Snotneus die eens een keertje aan een stuurtje komt trekken. Mensen met een bekend hoofd worden nu eenmaal wat meer op de vingers gekeken, fouten worden extra uitvergroot ...........part of the job zullen we maar zeggen Terecht of niet, dat is voer voor een andere discussie.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 01-03-2007, 01:39
Nonkel Vroem Nonkel Vroem is offline
De Paddock Rookie

Wat ik mij al jaren afvraag ivm met al die bekende gezichten...

behalen die een licentie met examen of zonder.....

indien met examen; omdat niemand iets kan zeggen of....echt geslaagd??

Als ik soms zie hoe jongens NIET slagen voor het examen...
Of is het ...... the power of money...
dit zijn alleen maar veronderstellingen..misschien weet iemand feiten...
Reply With Quote
Old 01-03-2007, 01:56
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Lijkt me logisch, het is een bekende miep Zo'n Miss Belgie staat natuurlijk iets meer in de publiciteit dan Pietje Snotneus die eens een keertje aan een stuurtje komt trekken. Mensen met een bekend hoofd worden nu eenmaal wat meer op de vingers gekeken, fouten worden extra uitvergroot ...........part of the job zullen we maar zeggen Terecht of niet, dat is voer voor een andere discussie.
Aha, dat is Miss België.
Heeft vorige donderdag gereden met de mini en draaide rondjes van 3 minuten, en dat is niet overdreven.
Old 01-03-2007, 10:17
stars's Avatar
stars stars is offline
De Paddock Rookie

Quote:
We gaan uiteraard ons best doen om haar zo goed mogelijk voor te bereiden en zoveel mogelijk kilometers te laten afleggen.
Momenteel is dit wel een probleem daar de wagens nog niet volledig klaar zijn, maar zodra dit achter de rug is zijn we er mee weg.
Theorie heeft ze in ieder geval al meegekregen, goed in de spiegels kijken, in de spiegels kijken en vooral goed in de spiegels kijken.
Na deze eerste race gaan we zeker en vast een evaluatie maken en bijsturen waar nodig.

We hopen samen met jullie het beste.

Wordt vervolgd,

PM sent
Reply With Quote
Old 01-03-2007, 11:24
Guy"JB"'s Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
Nice quote
Reply With Quote
Old 01-03-2007, 11:24
Jerre's Avatar
Jerre Jerre is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Nonkel Vroem View Post
Wat ik mij al jaren afvraag ivm met al die bekende gezichten...

behalen die een licentie met examen of zonder.....

indien met examen; omdat niemand iets kan zeggen of....echt geslaagd??

Als ik soms zie hoe jongens NIET slagen voor het examen...
Of is het ...... the power of money...
dit zijn alleen maar veronderstellingen..misschien weet iemand feiten...
Dat vraag ik me ook af
Reply With Quote
Old 01-03-2007, 11:30
Guy"JB"'s Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by corvetteboy View Post
Aha, dat is Miss België.
Heeft vorige donderdag gereden met de mini en draaide rondjes van 3 minuten, en dat is niet overdreven.
Daar dienen de donderdagtrainingen toch voor dacht ik, beter rondjes van 3 min. (???) met een "aanvaardbare rijlijn" (donderdag was eerste keer op cicuit) dan rondje(s) van 2 min. en ergens de muur in...........
Reply With Quote
Old 01-03-2007, 11:34
Guy"JB"'s Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Jerre View Post
Dat vraag ik me ook af
Ik heb in ieder geval examen moeten afleggen
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules