![]() |
|
|
||||
|
||||
inderdaad. nu als dat de richting is die VTM wil uitgaan, ben ik eigenlijk blij dat autosport daar niet meer mee geassocieerd zal worden
|
||||
|
||||
Is dat een zender met als doelgroep "Vrouwen"
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik heb het trouwens altijd raar gevonden dat Sporza zoveel geld sponsort voor GLPK en dan zo weinig tijd aan de Belcar spendeert. Als je het dan toch zelf in de hand hebt... |
|
||||
|
||||
ik heb GPLK en zijn piloten wel al een paar keer zien opduiken in Ketnet programma's
|
||||
|
||||
Quote:
En op dezelfde dag moet je horen dat een kwaliteitsprogramma als Pitstop.tv uit de programmatie wordt geschrapt. Arm Vlaanderen! ![]() |
|
||||
|
||||
Is er geen centraal VMM e-mail adres dat we hierover kunnen "aanpakken"?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Het vreemde in heel dit verhaal is, vorig jaar was er sprake (vergaande gesprekken) om een docu rond de Belcar te maken. Dit project is toen voorlopig van de tafel geveegd. Een aantal weken geleden zijn er opnieuw gesprekken geweest over deze docu bij VTM.
|
|
|||
|
|||
dat zou wel mooi geweest zijn ze gingen wel constant Koen Wauters tonen denk ik toch.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de indruk dat VTM gewoon alle sport schrapt. Het "geldrijden" verhuist ook al naar andere oorden. (VT4). En volgend jaar worden wellicht ook de "Rode Duivels" geschrapt. (kunnen ze geld meebrengen om nog op TV te mogen komen...)
Ook bij de "allies" van de VMMA, de persgroep, worden alle gemotoriseerde sporten uit het sportaanbod van HLN, DM en De Tijd geweerd. Zeker nu blijkt dat de toeschouwersaantallen in 1e klasse gestegen zijn, zal dat een bijkomend argument zijn om nog meer voetbal te brengen. Voetbal, voetbal, voetbal... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Waar dan ? Hoewel ik die Telenet-crap zelf verkoop komt dat bij mij niet in huis en TV Vlaanderen gaat gewoon niet (meer) bij mij. |
|
||||
|
||||
Oei, ik kan mijn laatste post niet meer editeren.
JPMontoya, niet op mijn reactie letten. Ik was gewoon wat slecht gezind van het nieuws ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|