![]() |
|
|
||||
|
||||
wat hebben ze bij Chevrolet gedaan dat ze opeens meekunnen.
|
|
||||
|
||||
Alfa : zucht Thommo 1x een rus in de weg en 1x Colciago zwaar in de weg dus die heeft nog een excuus . Tielemans even hoop in FP2 maar omdat de rest niet op de limiet ging vrees ik gezien de tijden . Freitas & R4B evolueren gestaag .
Chapeau voor Chevy(die hebben hun 2007spec. uit Curitiba weggelaten en dus kunnen ontwikkelen terwijl de anderen hun wagens op de boot stonden), Monteiro, Farfus en Rangoni . Belgen en Ollaanders stellen teleur en Seat-armada wordt door Monteiro in z'n hemd gezet . PS : In btcc staat Giovanardi op pole ; die heeft van die VX Vectra een evo156 gemaakt ; snel in top en snelle bochten ... Last edited by Bugalfa; 05-05-2007 at 21:34. |
|
||||
|
||||
Die zijn de 2007 wagen gaan rijden ipv de 2006-spec die in Curitiba reed
![]() |
|
||||
|
||||
De publieke opkomst lijkt me zo op het eerste zicht niet echt super, via de perfekt werkende livestream op cpz.nl zie je vooral veel lege tribune-plekken. Behalve het WTCC is het dan ook een zeer mager programma voor de toeschouwers. Alleen de fluisterstille Seatjes en BMW'tjes. Tussendoor erg veel pauze en demo's
![]() Nog geen 3 uur racewerk op een zondag van 0930 tot 1705! Als je dan de prijs van de kaartjes gaat omrekenen dan worden ze opeens toch erg duur ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
http://www.cpz.nl/events/2007/wtcc/racecam
Saaie eerste race. Chevy 1 & 2 en privateer op 3, een verassende uitslag.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Heel erg saai inderdaad, erg teleurstellend. Van een klassiek toerwagencircuit als Zandvoort had ik veel meer actie verwacht. Het leek wel alsof ze nergens konden inhalen, wat me verbaasde als je alle acties in de lagere klasses ziet. Of het DTM for that matter. Erg jammer, hopelijk word de 2e race wat beter.
|
|
|||
|
|||
Met de Nederlandse Cups in het achterhoofd had ik ook meer actie verwacht, al vond ik op ook weer niet heel saai.
Makkelijke 1-2 voor Chevrolet en dat had ik eigenlijk niet verwacht. Priaulx weet het altijd weer te versieren dat hij ondanks een mindere 1e race in race 2 op de voorste rij staat. Dat is misschien niet spectaculair maar natuurlijk wel een van de redenen dat hij al 3 jaar kampioen is. Leuk dat privateers Rangoni en Colciago top 8 hebben gescoord. En Coronel die heeft echt een $#* weekend. ![]() Spa hoopt op 65.000 bezoekers tijdens het F1 weekend dan is 20.000 nog niet zo slecht. WTCC is vergeleken met DTM en A1GP een stuk minder bekend in Nederland. Voor mijn gevoel wordt WTCC pas echt gepromoot (dankzij SEAT) in Nederland sinds bekend is dat er op Zandvoort een race is. |
|
||||
|
||||
chevy dubbel
![]() ik ben eens benieuwd of ze tijdens race 2 ook goed naar voor kunnen komen.. ![]() priaulx ![]() |
|
||||
|
||||
Toch niet, hij verprutste het behoorlijk in Race 2
![]() Race 2 was een stuk beter om te zien dan Race 1 gelukkig. Een aantal leuke acties. |
|
||||
|
||||
Petje af voor Larini
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Als't in Valencia niet lukt voor Thompson & Alfa dan nergens vrees ik of ze moesten in Monza nog zonder ballast rondrijden... . Tielemans heeft het (nog) niet en zou beter in een cup deurkrukkengevecht leren : hij is te lief voor collega's en machine nog : 't zou een goeie endurancepiloot zijn . Freitas & R4B maken gestaag progressie en zijn na dit WE de 10kg. kwijt .
Stom van Coronel & Thompson : WE verknoeid in 1 aktie . |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|