De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-03-2007, 21:39
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Weten julli misschien ook waar ik materiaal zoals pak en helm eventueel zelf een auto kan lenen voor mijn verdediging? Zou ideaal zijn maar het mag natuurlijk niet veel kosten.
Old 19-03-2007, 21:24
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

@ jo smets

Ga je dat programma op papier zetten? Zou je dit liefst zo snel mogelijk doen want ik ben deze week begonnen aan mijn deel voor anatomie. Je fitness programma zal daar heel goed van pas komen.
Old 21-03-2007, 22:56
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

mail even naar jan@opgezet.be : Jan Wouters is nu journalist bij Autocouture en Instructeur bij Ford-Lommel, centre du maîtrise, KACB, etc. maar is ooit als lic. LO Marc Goossens, Philip Verellen, Vincent Vosse, Guino Kenis, etc. gaan trainen én begeleiden met drank en voedingadvies ; hij is op'n keer tijdens de 10u in onze box blijven plakken met bovenvermeld gevolg...

Mijn wedervaren tijdens de 24u 2001 met de Marcos ; halfkoers uitgevallen, voordien na 2u race m'n eerste stint (2u) gereden en tot de uitval in totaal 6u gereden bij 35° graden in de shaduw... en 80° in de auto : 10Liter gedronken, 1kg pasta gegeten en ...4kg afgevallen (uitgezweet, bijna gekotst...) rechtervoet verbrand(2e graads brandwonden) tegen versnellingsbaktunnel (na 15min reeds...) 1,5 maand op krukken ... Wie zegt dat autosport geen sport is mag er eens 2u naast komen zitten...
Dit mag je gerust gebruiken als voorbeeld !
Reply With Quote
Old 25-03-2007, 12:35
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bugalfa View Post
mail even naar jan@opgezet.be : Jan Wouters is nu journalist bij Autocouture en Instructeur bij Ford-Lommel, centre du maîtrise, KACB, etc. maar is ooit als lic. LO Marc Goossens, Philip Verellen, Vincent Vosse, Guino Kenis, etc. gaan trainen én begeleiden met drank en voedingadvies ; hij is op'n keer tijdens de 10u in onze box blijven plakken met bovenvermeld gevolg...

Mijn wedervaren tijdens de 24u 2001 met de Marcos ; halfkoers uitgevallen, voordien na 2u race m'n eerste stint (2u) gereden en tot de uitval in totaal 6u gereden bij 35° graden in de shaduw... en 80° in de auto : 10Liter gedronken, 1kg pasta gegeten en ...4kg afgevallen (uitgezweet, bijna gekotst...) rechtervoet verbrand(2e graads brandwonden) tegen versnellingsbaktunnel (na 15min reeds...) 1,5 maand op krukken ... Wie zegt dat autosport geen sport is mag er eens 2u naast komen zitten...
Dit mag je gerust gebruiken als voorbeeld !

Ik ken de wereld een beetje maar ik kan nu moeilijk dit als voorbeeld gebruiken als ik je echte naam niet weet. Zend deze mij effe door als je wil. Ik ga een mailtje sturen naar die persoon, nu hopen dat hij iets terug zend.
Old 25-03-2007, 19:24
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

@Bulgalfa

Jij bent een schat Heb die meneer gecontacteerd en hij wil mij verder helpen. Bedankt voor de gouden tip!!!
Old 25-03-2007, 19:29
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Ik denk dat het eindwerk in digitale vorm hier ook wel zal verschijnen?

Reply With Quote
Old 25-03-2007, 20:29
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by raceboy View Post
Ik denk dat het eindwerk in digitale vorm hier ook wel zal verschijnen?
Dat hoop ik ook, lijkt me gewoon schitterend om te lezen en ook gewoon als referentiemateriaal
Reply With Quote
Old 25-03-2007, 21:21
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Wat moet ik dan hier zetten? Heel mijn eindwerk als dit af is?
Old 25-03-2007, 21:46
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Wat moet ik dan hier zetten? Heel mijn eindwerk als dit af is?

Uiteraard, indien mogelijk
Reply With Quote
Old 26-03-2007, 07:10
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Neo-242 View Post
Uiteraard, indien mogelijk
Ik zal dat proberen.
Old 10-04-2007, 10:43
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Dieet en trainingsschema van een F3-piloot:

http://www.alexwatersracing.com/news...s&archive_id=4
Reply With Quote
Old 10-04-2007, 18:44
Marc Marc is offline
De Paddock Rookie

Freddy Loix doet jaarlijks mee aan de Shark XTrem, een loodzware, meerdaagse combinatie van endurorijden, lopen, mountainbike en kayak.

Jan Heylen is een freak van wielrennen en kayak. Hij liet zijn kayak overkomen naar de States om ginds te kunnen trainen. Met o.m. Cristiano Da Matta liep hij stage in een wielerschool waar ook Floyd Landis (op doping gepakte Tourwinnaar) geweest is.

Gerrit Kempeneers uit Sint-Truiden werkte met Robert Droogmans, Greg Albertyn, Patrick Snijers, Freddy Loix, David Saelens, Danny Boffin en tegenwoordig Faris Haroun.

Formule Medicine is het trainingscentrum van Riccardo Ceccarelli, waarmee de F1-teams Renault, Toyota en Super Aguri werken, alsook Robert Doornbos. www.formulamedicine.com.
Reply With Quote
Old 16-04-2007, 21:28
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Iedereen bedankt om te helpen. Ben de laatste hand aan het leggen op aan mijn eindwerk. Zodra het af is zullen jullie het kunnen lezen.

@Mark
Ik weet niet hoe het zit met teksten hier plaatsen. Ik zou de paddockers graag mijn Eindwerk laten zien maaar moet ik dit hier posten als een gewone post? Is er ergens een soort copyright want het is voor een groot deel allemaal zelf geschreven en zou niet graag hebben dat mensen dat zomaar kopieren en plakken in hun eigen werken.
Old 16-04-2007, 22:01
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
@Mark
Ik weet niet hoe het zit met teksten hier plaatsen. Ik zou de paddockers graag mijn Eindwerk laten zien maaar moet ik dit hier posten als een gewone post? Is er ergens een soort copyright want het is voor een groot deel allemaal zelf geschreven en zou niet graag hebben dat mensen dat zomaar kopieren en plakken in hun eigen werken.
Copyright? Zolang je niet bent aangesloten bij een organisatie zoals Sofam (of iets vergelijkbaars) heb je geen recht vergoedingen m.b.t. copyright. Als je niet wilt dat mensen een "knip & plak actie" uitvoeren op je werk moet je het niet online zetten. Dat zou zeer jammer zijn want daarmee kom je je toezeggingen in deze thread niet na. Heel wat mensen hebben je geholpen, wel zo fair om de rest dan te laten zien wat je gemaakt hebt voor school.

Wat betreft copyright? In de afgelopen weken weleens je blog bezocht...........om het heel voorzichtig te stellen. Het rammelde aan alle kanten m.b.t. copyright schendingen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 17-04-2007, 06:15
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Copyright? Zolang je niet bent aangesloten bij een organisatie zoals Sofam (of iets vergelijkbaars) heb je geen recht vergoedingen m.b.t. copyright. Als je niet wilt dat mensen een "knip & plak actie" uitvoeren op je werk moet je het niet online zetten. Dat zou zeer jammer zijn want daarmee kom je je toezeggingen in deze thread niet na. Heel wat mensen hebben je geholpen, wel zo fair om de rest dan te laten zien wat je gemaakt hebt voor school.

Wat betreft copyright? In de afgelopen weken weleens je blog bezocht...........om het heel voorzichtig te stellen. Het rammelde aan alle kanten m.b.t. copyright schendingen

Ik zet het online maak je maar geen zorgen. Mijn blog heb ik ook verwijderd omdat ik zag dat ik de regels van copyright aan mijn laars veegde . Moet ik nu alles gewoon in een post zetten want het zijn rond de 20 pagina's?
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules