![]() |
|
|
|||
|
|||
Inderdaad
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Dat is jammer
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Contact tussen hem en Angelelli, het is de laatste die spint.
Wel schade aan de wagen van Marc jammer genoeg... ![]() Krijg ook net sms'je uit de States: Blijkbaar heeft hij een drive through gekregen. |
|
||||
|
||||
Auto moet in de garage. Kan goed zijn dat het over and out is...
![]() |
|
||||
|
||||
Ja staat al even stil nu ,dju toch
![]() |
|
||||
|
||||
Hij heeft opgegeven denk ik . Staat als 38e gerangschikt.
![]() Was iets te optimistisch denk ik bij dat uitrem maneuver. |
|
||||
|
||||
Quote:
Neemt niet weg dat als hij Angelelli was blijven achtervolgen, hij nu ws P3 had ingenomen... Nu weten we wel dat er de volgende races een podium inzit, zelfs wanneer Jim kwalificeert en de start neemt. |
|
||||
|
||||
Inderdaat , 3de plaats zat er zeker in , indien het maneuver had gelukt mss meer?
Ik heb geen beelden gezien. Maar dit ziet er goed uit voor de toekomst. Na de vorigge race had ik dit niet verwacht. Ze kunnen zeker op het podium geraken dat hebben ze vandaag wel laten zien |
|
||||
|
||||
Volgens het verslag van Marc is er nog een Ford Mustang op hem gereden met de opgave als gevolg.
Bron: marcgoossens.com Hier is nog een filmpje met de hoogtepunten. http://www.grand-am.com/CONTENT/Vide..._Homestead.asx Marc rijdt met de grijze Riley Pontiac. Last edited by Fonne; 25-03-2007 at 23:20. |
|
||||
|
||||
Ik vind een stop-and-go krijgen voor dit incident een beetje 'harsh'. Hij kon niet echt veel richtingen meer uit op het clipje te zien... Ik zou het eerder bij een 'race-indicent' houden, zelfs al ging hij een tikkeltje in de fout.
|
|
||||
|
||||
In de Grand-Am zijn ze streng hoor. Voor elke aanrijding krijg je een drive trough penalty.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|