De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 06-02-2002, 20:18
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Bwa nee, het is alleen maar de mottigste Ferrari van de laatste 55 jaar. Voor de rest valt hij wel mee zelle...
"Valetijkleur" ????
Waar slaat dat trouwens op????
Meneer is duidelijk een kenner????

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 06-02-2002, 20:29
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Sennake
Beeeeeurrrrrrrkkkkkk!!!
Excuseer me, ik moest efkes overgeven...

Met dank aan "voddefoon"...
Quote:
Originally posted by Sennake
Bwa nee, het is alleen maar de mottigste Ferrari van de laatste 55 jaar. Voor de rest valt hij wel mee zelle...
"Valetijkleur" ????
Waar slaat dat trouwens op????
Meneer is duidelijk een kenner????
ow Sennake,

chill down ffs. Ik vind het nu ook nie de schoonsten auto dat er is, mor om de nu op over te geven, ....
Ze mogen der nog altijd ene in mijn garage komen zetten zene.
En euh, volgens mij is rood nog altijd de kleur der liefde, en valentijnskleur .

Ik had veel liever een volledig rode Ferrari gezien, feit is dat niet alle sponsor-logo's daar ideaal op uitkomen. En ik kan Ferrari best begrijpen dat ze een wit vlakje op hun wagen willen maken als vodafone met een bergje dollars komt.

F1 is big money tegenwoordig, alle teams passen auto's aan naargelang de sponsors die ze hebben. Nu blijft het bij de Ferrari bij wat witte kleurvlakken, had je dan liever gehad dat ze hem helemaal wit maakten zoals bar, of volledig oranje zoals arrows??? nee dus (althans voor mij niet)

airco
Old 06-02-2002, 20:29
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Ehm sennake, das den Olivier van iere 3 huize verder, em is zelfs al mee komen karten.
en em zal wel valentijnkleur bedoelen.

Les gouts et les couleurs...........

dus deze kleine opzwieping ff naar beneje halen.

groetjes
c
Old 06-02-2002, 20:46
Alcalde's Avatar
Alcalde Alcalde is offline
De Paddock Rookie

Ja Valentijnkleur slaagt dus op rood,
Sorry daarvoor sennake!
Tja smaken verschillen he

Olivier Alcalde
Reply With Quote
Old 06-02-2002, 20:54
Sennake's Avatar
Administrator

Een half uur na mijn eerste reactie... vind ik het nog altijd de mottigste Ferrari aller tijden. En ik heb er een paar de revue zien passeren, geloof me.
En big money? Ik denk dat Ferrari op het ogenblik zowat elke sponsor kan krijgen die ze willen en dat ze zich de luxe hadden kunnen permitteren om er eentje uit te kiezen die beter bij hun huiskleuren past. En dan nog die dikke NUL.. beikes!
En ik vind na het typen van dit berichtje... dat het nog altijd de mottigste Ferrari aller tijden is. Bah!
Ik vind dat gewoon doodjammer omdat Ferrari decennia lang de MOOISTE wagen uit het pak was. En alhoewel er een hoop kandidaten zijn dit jaar voor die "mottigste-auto-award" nomineer ik toch Ferrari. Tot spijt van wie het benijdt. We kunnen er niet allemaal even wild van worden eh.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 06-02-2002, 20:58
Bernie's Avatar
Bernie Bernie is offline
De Paddock Regular

awel Sennake uw menig is deze keer volledig de mijne wat de Ferrari betreft natuurlijk ..................
Reply With Quote
Old 06-02-2002, 21:00
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Bekijk het gewoon zo; omdat bijna alle eerder voorgestelde wagens oerlelijk waren, kon Ferrari toch niet achterblijven zeker

ze willen in alles de eerste zijn, ook in lelijkheid van ontwerp dan ?

-En zooooooo erg vind ik hem nu ook weer niet, gewoon weer even wennen. Ik vond bijvoorbeeld de tictac-sponsoring nogal idioot op een kampioenenwagen, nu mis ik die sponsoring verdzu
En het zijn niet de kleuren die tellen, het zijn de prestaties

Old 06-02-2002, 21:10
Sennake's Avatar
Administrator

Quote:
Originally posted by Finish
Bekijk het gewoon zo; omdat bijna alle eerder voorgestelde wagens oerlelijk waren, kon Ferrari toch niet achterblijven zeker

ze willen in alles de eerste zijn, ook in lelijkheid van ontwerp dan ?

-En zooooooo erg vind ik hem nu ook weer niet, gewoon weer even wennen. Ik vond bijvoorbeeld de tictac-sponsoring nogal idioot op een kampioenenwagen, nu mis ik die sponsoring verdzu
En het zijn niet de kleuren die tellen, het zijn de prestaties

Ik vind je poging om de discussie met een kwinkslag om te buigen naar plezant zo lovenswaardig dat ik prompt besloten heb om niet meer te zagen :-) (Wat niet betekent dat ik mijn mening herzie uiteraard).
En over de prestaties heb ik met geen woord gerept, die zullen hoogstwaarschijnlijk wel zeer goed zijn, daar twijfel ik niet aan.
En ja, alles went waarschijnlijk wel.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 06-02-2002, 21:11
Sennake's Avatar
Administrator

Quote:
Originally posted by bernie
awel Sennake uw menig is deze keer volledig de mijne wat de Ferrari betreft natuurlijk ..................
Thanks man :-)

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 06-02-2002, 22:10
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Laten we eerlijk zijn:

Stel je deze auto voor op schaal 1/40 en je kinderen zijn er toch zot van zeker?
Misschien zouden ze hem we beter alleen maar op deze schaal maken.

Maar een ding staat nu al vast:
Shumi zal heel dikwijls de achterkant van Montoya zijn Ferrari mogen bewonderen.

Vandaar dat ze hem zo smal hebben gemaakt; zo ziet Shumi ook de andere concurrenten nog voor zich uitrijden.

Als je Barrichello zijn uitspraken magen geloven rijdt hij dit jaar zonder teamorders ( Hoezoe deed hij dat vorig jaar wel? Ik dacht dat die motor van zijn Ferrari altijd stilviel als Shumi passeerde).
Hmm, nu heeft Shumi dus eindelijk iemand in zijn eigen stal om van de baan te karren en kunnen de anderen eindelijk met een gerust geweten rondjes draaien.

Conclusie:

Het is en het blijft een Ferrari. En wat mij betreft is er maar 1 mooie Ferrari en da's een Testarossa.En die maken ze niet alleen op schaal 1/40

Last edited by airco; 06-02-2002 at 22:40.
Reply With Quote
Old 06-02-2002, 22:27
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

*admin-mod*
voor zoiets de edit knop gebruiken plz (staat vlak onder de post die je wilt edit'en)
*admin-mod*

Last edited by airco; 06-02-2002 at 22:40.
Reply With Quote
Old 06-02-2002, 22:37
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

*geeuw*

*zucht**bored*

no offence zene, mor Barrichello is echt wel veel moeten moven voor Schumacher he. Welgeteld 1 keer ffs. In Oostenrijk. Voor de rest eindigt hij zowat altijd 40 seconden na Schumacher en verzamelt hij minder dan de helft van de punten.

En Barrichello zonder teamorders rijden. LOOOOOOOOOOOOL
Sry zene, mor als ge de vlam van een paar dagen terug van Montezemolo richting van Barrichello zou gelezen hebben, dan zou je begrijpen hoe onzinnig die uitspraken van Barrichello nu zijn. Eigenlijk kan ik di Montezemolo geen ongelijk geven. Barrichello presteert al 2 seizoenen ondermaats. Dan kan je geen rol van 1e piloot of een gelijke status afdwingen. Dan moet je gewoon een rol als 2e piloot aanvaarden...

En ivm met Montoya. Oh well. Ik schat de kans dat zoiets gebeurd ongeveer even groot als de kans dat Schumacher dit jaar al in Hockenheim kampioen wordt (28/07). Op dit ogenblik is er gewoon niks zinnig over te zeggen. We hebben nog geen eens een degelijke vergelijking tussen de nieuwe wagens gezien. Hoe snel is de Williams, hoe snel is de Ferrari. Wat is de betrouwbaarheid ... Maw we weten nog niks. Al de rest is pure speculatie.

airco

Old 06-02-2002, 23:01
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Sorry Sennake maar die Ferrari vind ik echt wel geslaagd met z'n Wespetaille.

Het kan natuurlijk altijd beter zoals volledig in het scharlaken rood maar enfin.
Reply With Quote
Old 07-02-2002, 00:21
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Het is misschien niet de mooiste Ferrari allertijden, maar dat kontje heeft wel iets.
En verder niet vergeten dat dit dus wel de kampioenen auto van 2002 bij de piloten en de constructeurs zal zijn he.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 07-02-2002, 07:59
Sennake's Avatar
Administrator

Hahahahahahahaha!!!
Ik moet toegeven Werner, jouw moppen zijn toch nog altijd de beste

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules