![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Op welke platforms komt da uit ?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Tzal idd een dijk van een game worden als we codemasters moeten geloven, maar die releasedatum zal nog wel flink achteruit geschoven worden en dat is meestal wel jammer, maar beter da dan dat ze een game vol bugs op de markt brengen.
Greetz Barry |
|
||||
|
||||
ga naar deze site en be amazed
![]()
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 26-04-2002 at 18:24. |
|
||||
|
||||
"The page cannot be found"
Ik ben idd serieus "amazed" ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
klikt nog is en zijt nog amazeder
![]()
|
||||
|
||||
Ha, nu marcheert het.
|
|
||||
|
||||
Het ziet er idd echt magnifiek uit, en ook de movies en sounds zijn prachtig. Voor de eigenaars van een zwakkere pc zal het echter serieus gaan tegenvallen, wil je zulke graphics halen, dan zal je een serieuze cpu en dito vga-kaart mogen hebben!
Misschien zal ik mij maar es een x-boxke aanschaffen :-) Greetz Barry |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik heb de demo zonet gedownload aan een lekkere 600kb/s (met dank aan de toffe mensen van Telenet
![]() Ik heb de demo getest op een AMD Athlon 1000mhz met 128mb ram en een riva tnt2 met 16mb. De menu's zien er mooi en verzord uit, maar reageren erg traag op de commando's van het toetsenbord. Dan het racen zelf, ik sta klaar aan de lijn, het rode licht ga uit, ik druk vol op het gas en dan .... ok wie heeft er lijm op de baan gedaan ... TRAAAAAAG! Niet te doen, het gaat gewoon niet vooruit! Laten we hopen dat de systeemvereisten in de winkelverise serieus omlaag zullen gaan, want anders zullen heel wat liefhebbers in de kou blijven staan! Greetz Barry |
|
||||
|
||||
marshall HEEEELLLLLUUUPP
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Zolder kon wel iets beter uitgewerkt zijn, vind ik. Waar zijn de hoogteverschillen? Er staan ook bomen op plaatsen waar er geen moeten staan (maar da's dan weer een detail, eerst die hoogteverschillen goed krijgen)
Last edited by FleaBite; 01-05-2002 at 09:56. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|