![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Vraag hem misschien eens om wat RS Cosworths mee te brengen
![]() Via eBay of uit 'den catalogus' ? ![]() Serious ![]() Regards, 555 |
|
||||
|
||||
Geen Cosworths jammer genoeg, hij heeft een klein eilandje gehuurd met die vriendin. Hij heeft ze leren kennen (toevallig) via internet. Dus geen huwelijksbureaus en zo. Zij is trouwens werkzaam voor een discotheek als ontwerpster en mede-organisator als ik het goed begrepen heb...
Onze nummers zijn trouwens 001463 en 001464... Net even het pakket bekeken... Enkel publiekszones gebruiken, naaaah, denk het niet. Maar wel in veilige zones staan natuurlijk. Ik vond de mappen van enkele jaren geleden toch wel duidelijker (eerste jaar dat Loeb won, eerste keer WK) Grtzz
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 05-08-2007 at 09:36. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ook al gehoord dat de kaarten van vroeger duidelijker waren maar met die van nu lukt het ook behoorlijk vind ik. Wij doen ook niet altijd publiekszones hoor, ongeveer de helft. |
|
||||
|
||||
Historics in Deutschland ????
Hoi, dit jaar weer naar de WRC
![]() De WRC hebben ze duidelijk gegroepeerd in afstanden, klopt het dat het servicepark niet meer in Bostalsee zit ,maar in Trier zelf hebben jullie daar een adres van? Programma heb ik nu pas besteld, hopen dat we die nog ![]() |
|
|||
|
|||
Ja er rijden weer Historics mee, normaal een stuk of 30.
Kheb nog een startlijst gezien maar weet niet meer waar juist. De eerste start een 20 minuten na de laatste deelnemer in de 'gewone' rally. Ze rijden steeds de eerste ronde van de dag. Vrijdag 3 proeven dus en zaterdag 4 en zondag 2 maar weet niet of ze de superspecial ook rijden. Servicepark is nu inderdaad in Trier, Messepark heet het, das op een heel grote parking. |
|
||||
|
||||
Shakedown
Hallo allemaal,daar ik op woensdagnacht vertrek naar de Deutschland Rally wilde ik eens weten waar de shakedown plaats vind en hoe laat die van start gaat voor de WK piloten.Kwestie van mijn vertrek te kunnen regelen.
Grts Vinnie. ![]() |
|
||||
|
||||
De deelnemers zijn te vinden op www.slowlysideways.com heb verder nog geen timing gevonden voor de historics.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Is in de streek van Metzdorf, een tiental kilometer ten westen van Trier denk ik. |
|
|||
|
|||
Quote:
Jammergenoeg geen Audi Quattro S1 dit jaar. |
|
||||
|
||||
Ook de deelnemers aan het WRC vind ik minder. Toen ik het eerste winstjaar van Loeb ging, zag je bijna geen "kleintjes" van klasse N1 en dergelijke. Denk dat de traagste toen een VW Golf van een Nederlander was. Nu zit het vol met mindere wagens. Nu ja, niet zo erg, want ook die gasten rijden vaak spectaculair en zo...
Enkele antwoorden: - Het servicepark is inderdaad in Trier (Messepark) waar het vroeger ook nog geweest is. - De Historics rijden steeds 15 à 20 minuten na de laatste moderne deelnemer. Ze rijden op donderdag de shakedown. De vrijdag rijden ze SS 1, SS 2 en SS 3. Op zaterdag doen ze SS 7, SS 8 en SS 10. Op zondag rijden ze SS 15, SS 16 en SS 17. Op SS 10 starten ze 30 minuten na de laatste moderne... - De Shakedown vindt plaats ten westen van Trier. Op de kaart staan het dorpje Mesenich aangeduid, waar ze door rijden als ik dat goed zie. Ze dwarsen een paar keer de E44. Start om 20 uur... Zijn er mensen die ideeën hebben om zoveel mogelijk verschillende proeven te zien? Waarschijnlijk gaan we iedere keer de eerste 30 of zo bekijken. Hopelijk hebben we dan niet teveel files want er zullen nog wel mensen met dat idee rondlopen...
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 12-08-2007 at 12:23. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dit jaar gaan we voor 11 van de 19 kp's wat het maximum is denk ik. We zetten dan meestal aan na de eerste S1600's. |
|
||||
|
||||
Hoi zopas gevonden op een nederlands forum de kaart van de Shakedown + wat foto's ervan.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ziet er niet slecht uit beter dan de shakedown in Bostalsee. ![]() Grts Vinnie. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Jammer dat we die al niet gaan zien... We vertrekken pas op vrijdag om 12u...
Ik heb de indruk dat de officiële kaart opzettelijk wat minder details bevat. Misschien dat ik de proeven overzet op een meer gedetailleerde kaart van de streek. Daar staan dan meer kleine wegen op om gemakkelijker bij een proef te geraken. Steeds bij het begin van de 1600 lijkt ons ook een idee voor zaterdag en zondag. We gaan wel proberen om een paar keer de histo's te zien. Planning wordt deze week uitgewerkt. Eerst effe afspraken maken met mijn neef.
|
|