![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
het is niet omdat ze de screens ver voor release tonen, dat je de mod "nooit" zal hebben als er een mod niet gereleased wordt, is dat niet om de community eens goed te pesten, maar dan liggen er andere oorzaken meestal is dat dan omdat er al een deel van de mod geleakt is, waardoor het team gewoon geen goesting meer heeft om de mod af te werken. (soms ook omdat het team de knowhow niet heeft om de mod af te werken, of gewoon omdat de hele community al met een ander spel bezig is) vergeet niet, een team dat een mod niet afwerkt, heeft daar zelf al veel tijd ingestoken, tijd dat door die beslissing gewoon verloren is. neem nu gewoon de SCC mod voor F1 Challenge... die is bijna 3 jaar in ontwikkeling geweest. GTR2 is nog geen jaar uit, dus moet je zeker tellen dat je nog wel een eindje zal moeten wachten op de meeste mods...
|
||||
|
||||
Hier heb je wel gelijk. Ik zelf ben ook een mod aan het maken. We wouden om er een "echte" mod van te maken de stealth b6 bij gooien als totaal nieuwe auto voor GTR2. Ik had mensen gezocht voor deze wagen in 3d te maken, komen de mannen van IDT af dat zij een exclusieve licentie hebben van stealth om hun auto's te maken. IDT werkt dan vooral voor rfactor. Hier is natuurlijk een en ander over gezegt. Uiteindelijk maken we de b6 toch gewoon onder een andere naam ( staelth b-six). Stel nu dat iedereen zo gaat doen. " wij hebben een licentie en jij mag hem niet maken al is hij niet voor het zelfde spel". Vond het toch erg dat wij nu via andere wegen deze auto voor GTR2 moeten maken omdat een rfactor team niet wilt dat wij hem maken.
|
|
||||
|
||||
Zo zal het worden ,maar je hebt helemaal gelijk.
![]() Maar IDT is het voor iedereen aant het verpesten zo als ik het gehoord heb. Zijn hun roots vergeten. En zo krijg je ook van die sites zo is het eenmaal. P.s : als ik jullie kan helpen met de mod moet je het maar laten weten En voor mij maak het niet uit of b6 of Bsix alss je maar weet wat het normaal is. |
|
||||
|
||||
Sorry maar deze kon ik niet laten.
|
||||
|
||||
Weet niet wat je bedoelt maar het zal nu een echte mod zijn. De auto is in de maak en zal waarschijnlijk in de vakantie er zijn. Ik kan dit natuurlijk geen datum opplakken. De gasten die aan het werken zijn aan de auto hebben ook nog gewoon werk dus moeten al hun tijd die ze over hebben in de b6 steken. Maar wij maken deze mod en hij komt er. Maakt niet uit wie tegen of meewerkt. Nu maar terug ontopic zeker.
![]() |
|
||||
|
||||
als ze "exclusieve rechten" hebben, zullen ze die wel niet voor niks gekregen hebben
en dan maakt het niks uit in welke game het zit
|
||||
|
||||
@ Guntha:
het gaat niet over de mod maar over het ABN! wouden = meervouden van woud (een groot bos) wilden = 1e pers mv ovt van 'willen'
|
||||
|
||||
JA sorry van de fout. Iedereen maakt die wel eens.
![]() |
|
|||
|
|||
sja, als ze het kind ne andere naam geven, is er geen probleem. Er zijn ook genoeg voetbalspellen met spelers als backhem en clubs als barcalano...
Trouwens, die illegale mods, die trekken meestal op niks, dus het is altijd beter om te wachten op the real thing.
|
|