![]() |
|
|
|||
|
|||
Last edited by Thomaske; 15-11-2007 at 14:59. |
|
||||
|
||||
Bedankt Speedlover,
De eerste foto is wel de Civic, die je ook terugziet op de laatste foto. wij hebben aan de voorkant een glimlach op de bumper :-). Was voor ons ook soms verwarrend want vorige jaren waren we enige in een rood kleurtje (voor zover ik me kan herinneren). |
|
||||
|
||||
Als iemand nog foto's heeft van de nummer35 alfa 156 mag deze altijd eens doorspelen.
|
|
||||
|
||||
![]() Hey Guntha, Sorry voor de Porsche op de voorgrond, maar het is de enige foto die ik heb met de Alfa erop. |
|
|||
|
|||
Foto's van de Sprinters iemand ?
vooral dan de Alfa 155 en het podium in klasse 1 ! ( voor die ene keer dat ik er eens op mocht ! ![]() |
|
||||
|
||||
Hier enkele foto's van de Sprinters. Er zit er eentje tussen met de Alfa. Het podium heb ik niet. Twas moeilijk foto's nemen in de regen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heeft er iemand foto's van de #2 BonGou Speedlover Porsche 997 GT3 uit de Endurance? |
|
||||
|
||||
Hier nog 2 andere foto's van de Lotus!
![]() Heeft er iemand foto's van de #2 BonGou Speedlover Porsche 997 GT3 uit de Endurance? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
mooi foto's
![]() |
|
|||
|
|||
Inderdaad, ze zijn toch écht goed !
|
|
||||
|
||||
Hallo;
Als er iemand nog foto's heeft van de VW Golf nr 148 van het weekend van de 10uur in de sprinterscup Mvg, Bruno |
|
||||
|
||||
Quote:
misschien dat ik er heb. Ik zal in het weekend eens kijken. |
|
||||
|
||||
super thx
|
|
|||
|
|||
ik zal ook eens zoeken
|
|
|||
|
|||
Ik veronderstel dat jij diegene bent die de foto maakte van Longin die in de grindbak stond en de deur opendeed om naar de beschadigde auto te kijken?
If so, kan ik die foto ook eens krijgen aub? |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|