![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zo kunnen we nog lang blijven discussiëren ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ik wil gewoon nog maar eens zeggen dat hij de beste is ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
oftewel ben je VOOR Schumi , oftewel DERTEGEN... tussenin bestaat niet. maar in mijn ogen is hij de piloot met de meeste uitstraling , meeste lef , meeste karakter, meeste aanleg , en zo kan ik nog uren doorgaan ... kortweg HIJ WAS (EN ZOU NOG STEEDS) DE BESTE ALLER TIJDEN ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar het ging over wintertesten hier, niet over de verheerlijking van een gepensioneerde piloot, dus graag OT blijven. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Het kon niet uitblijven, het orakel uit Maaseik (dank u BE voor de acceptatie van deze economische allochtoon
![]() ![]() Zijn visie over Schumi: Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
De opvolger van Colin McRae:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
tijdens de volgende test in Jerez zal er met slicks gereden worden
![]()
|
||||
|
||||
Het is mss al wel nieuws van meer dan een week oud, maar ik las het daarnet toevallig:
Quote:
35 000 mensen in de tribune voor F1 winter testen! Uiteraard is het hier Alonso die voor de boost gezorgd heeft qua publieke belangstelling, maar toch blijft het waanzin om op een werkdag midden in de week 35000 man naar een circuit te krijgen! |
|
||||
|
||||
In de thread van de teampresentaties al even aangehaald, maar hier nog eens een foto van korter bij van de speciale BMW neus.
![]() Bij Mclaren lijken de horens verdwenen, maar bij Honda verschijnen ze nu. Wellicht één van de aerodynamische ontwikkelingen waar Brawn het over had bij de voorstelling. Ook ter hoogte van de voorophanging lijken er aan weerszijden elementen bijgezet. ![]() foto's via http://www2.motorsport-total.com/f1/...999&sort=1&d=2 De tijden van de testen lijken voorlopig echter geen verbetering te brengen voor Honda... Laatste en voorlaatste plaats met RB op bijna 2 seconden... http://en.f1-live.com/f1/en/headline...01180452.shtml Last edited by Guido; 02-02-2008 at 15:46. |
|
||||
|
||||
De nieuwe elementen op de BMW neus zagen we vorige week al wel eens opduiken.
En Honda heeft nog wel meer wijzigingen gedaan tegen de presentatie van de wagens, slechts enkele dagen geleden. De elementjes ter hoogte van de voorophangen waren wel al aanwezig. Kijk vooral ook naar de vorming van de achtervleugel ... En ook Red Bull is volop aan het experimenteren, met een toch wel vreemd uitziende motorkap: ![]() bron: f1.gpupdate.net Benieuwd welke ontwikkelen het halen tot de start van de GP van Australië.
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 02-02-2008 at 17:49. |
|
||||
|
||||
ik ben vooral benieuwd naar de ferrari, deze zou in australie heel anders uitzien dan op de voorstelling en wintertesten...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ik ben het meestal niet eens met de FIA, maar deze keer wel! Hier moet snel iets aan gedaan worden! Stel je voor dat we komend seizoen -net als bij die gekke voetbalfans- stewards gaan nodig hebben om rustig van onze sport te kunnen genieten!!?! Hopelijk komt het allemaal niet zo ver en kunnen ze de Spanjaarden snel doen beseffen dat ze niet goed bezig zijn! Want met de straten race in Valencia op de kalender kunnen de gevolgen wel eens groot worden... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|