![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
ja maar dewelke van de twee is nu den echte
![]() allé moet weer een leuke trip geweest zijn, den tweede winkel had precies ook wel 1/43 kitjes, of vergis ik mij ?
|
||||
|
||||
En zelfs een enorm groot aanbod, ja.
|
|
||||
|
||||
Enne, mogen we ook meegenieten van de aangekochte kits? Ben best benieuwd....
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Omdat ge anders toch niet kunt slapen, hier is mijn buit van de dag: Eat your heart out baby ![]()
|
||||
|
||||
Zo te zien is de bekendheid van ons "clubke" is er weer op vooruit gegaan daar in Nederland.
![]() Ik wist het, ik ging weer iets missen, maarja de omstandigheden besliste er anders over. Het zal voor de volgende keer zijn zekers. ![]()
|
||||
|
||||
Volgende keer meegaan mannen, dan moet ik 's avonds geen foto's zitten trekken...
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
zo te zien (en te lezen) hebben jullie je uitermate goed vermaakt hier in het Hollandse
![]()
|
||||
|
||||
blij om eens de 'gezichten' van de paddock te zien
![]() |
|
||||
|
||||
Ik dacht eerder aan Indiana Jones ![]()
|
||||
|
||||
Het was een plezante uitstap precies, van alles een beetje meegemaakt
![]() Tom |
|
||||
|
||||
We hadden ze alle twee bij
|
|
||||
|
||||
"Crocedile Dundee was er ook weer bij ... "
"Ik dacht eerder aan Indiana Jones" We hadden ze alletwee bij, kwestie van zeker te zijn |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|