![]() |
|
|
||||
|
||||
We gaan de voorstelling van de nieuwe Honda RA108 niet onopgemerkt voorbij laten gaan he...
![]() ![]() Foto via: http://www.f1-live.com/ Noteer ook dat het thema Myearthdream geëvolueerd is naar Earthdreams. Dus buiten de "Red H" en het Bridgestone logo, nog steeds geen sponsor namen op de wagen. Bovendien zijn ze wellicht het enige team welke de racenummers weer duidelijk op de wagens geplaatst heeft. Dat kan je van die andere rijdende reclameborden niet zeggen... ![]() De uitgebreidere babbel kan je nalezen op de site van Honda Racing F1, waaruit ik toch kan verstaan dat ze nog hard aan het werken zijn aan de RA108. Getuige Ross Brawns passage: Quote:
Ze zullen wel moeten, indien ze van de achterkant van de grid weer vooraan willen geraken. Benieuwd wat het zal worden. ![]() Last edited by Guido; 30-01-2008 at 00:32. |
|
||||
|
||||
![]() Ik betwijfel sterk dat die scherpe hoeken achteraan de neusvleugel de aerodynamica ten goede komen ![]() Laat ons het beste hopen, en inderdaad, duidelijk zichtbare racenummers kan ik appreciëren. Wordt Honda een trendsetter? |
|
||||
|
||||
Ziet er toch mooier uit dan vorig seizoen...
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, lijkt ook meer op een race livery dan de RA107. Wellicht daarom dat ze zo slecht gepresteerd hebben afgelopen jaar. Misschien was het gewoon de bedoeling om achteraan te rijden, zodanig dat iedereen "de auto goed zou kunnen zien".
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
honda heeft het precies niet zo op vloeiende lijnen, maar is meer naar de lego folosofie aant overstappen
kijk ook de flappen aan de zijkant.. ![]() voor de rest vind ik de honda wel een mooie wagen, en ook de livery mag er wel zijn ! ook al vinden velen van niet.. de honda doet me eigelijk wat aan de bmw denken, ook niet teveel tralala van flapjes en ook geen brug op de voorvleugel zoals de meeste 2008 wagens wel hebben. morgen is het de beurt aan renault, en ik hoop echt dat ze iets aan de livery van vorig jaar hebben gedaan, want die was maar wat sipjes !! te hopen maken ze er iets van voor 2008 (ook al ben ik alles behalve renault supporter) |
|
||||
|
||||
Ik kan hem niet mooi vinden. Een witte auto waar iemand tegen de zijkant heeft staan kotsen. En wat is er mis met normale sponsoring?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Er is niets mis met normale sponsornig, buiten het feit dan dat echt alles moet wijken voor sponsoring, inclusief de startnummers, net zo min als dat er iets mis is met geen sponsoring. Het is gewoon anders. |
|
||||
|
||||
Dit vind ik echt lovenswaardig, en het is vreselijk jammer dat de FIA hier gezwicht is voor sponsorverplichtingen ten nadele van duidelijke racenummers. Een pluim voor Honda!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik vind de livery best wel geslaagd bij de Honda. Zeker die twee lijnen over de neus.
In het Honda F1 mailtje van gisteren stonden nog cijfers over de donaties die ze vorig jaar gekregen hebben, 98.000 Britse Pond, dat vond ik precies maar aan de lage kant (niet dat ik zelf iets bijgedragen heb ![]() Met de donaties van Honda en haar partners zelf, wel 1.2 miljoen dollar! In de mail stond ook nog dat het wel degelijk om een meerjarig project gaat, verwacht dus niet meteen dat ze volgend jaar weer wel rijdende reclameborden zijn. Al vraag ik me nog altijd af of ze dit project niet doen doordat ze geen deftige hoofdsponsor weten te strikken. In alle geval prestaties zijn het belangrijkste, en ik hoop echt dat het hun weer beter lukt dit jaar, al verwacht ik zeker in't begin nog niet veel.
|
||||
|
||||
Quote:
Ze vinden dat ze het, als grootste fabrikant van ontploffingsmotoren te wereld, aan zichzelf verplicht zijn. Getuige daarvan ook het reeds in 1992 gepuliceerde "Honda Environment Statement". Eén en ander is na te lezen op hun website: http://world.honda.com/environment/ Om maar te zeggen dat het wellicht weinig waarschijnlijk is dat ze dit doen bij een gebrek aan hoofdsponsor. ![]() |
|
||||
|
||||
vandaag was ook de presentatie van renault, niet echt veel verschil met de livery van 07
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() foto van: Motorsporttotal.com http://www2.motorsport-total.com/f1/...1201007469&d=2 |
|
||||
|
||||
Force India heeft wel een hoge air van zichzelf. De wereld moet weten dat India aangekomen is, want ze gaan niet alleen Formule 1, maar ook de wereld veroveren.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|