![]() |
|
|
||||
|
||||
Vandaag heb ik weer wat werk kunnen verrichten aan de rolkooi. Hij is nu in principe compleet. Ook heb ik nog de "V"-constructie tegen de achterkant aangebouwd (zeg maar waar vroeger de rugleuning van de achterbank zat). Enkele foto's van het resultaat:
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 17-08-2008 at 19:50. |
|
||||
|
||||
Amai, ferm rolkooi.
![]() Ga je de naden, waar de buizen aan mekaar gelijmd zijn, nog bijplamuren om alles 1 geheel te laten lijken of ga je het zo laten?
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Veel plamuur- en schuurplezier.
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb eindelijk weer wat kunnen doen aan de Evo. De onderzijde is inmiddels wit gespoten en de deuren zijn bekleed met CF. Daar de body bij Eddy ligt zodat hij 'm kan gebruiken om decals te maken ben ik verder gegaan met de onderzijde en het interieur.
Het interieur is inmiddels uitgebreid met een voetsteun voor de navigator: En ik heb een begin gemaakt met de hydraulische handrem. (het onderste gedeelte is een foto van de echte handrem) Ook de leidingen die vanaf de handrem lopen (zie foto hierboven) heb ik al gemaakt. De uiteinden zijn voorzien van een gaatje die mooi over de uitstulpingen uit de vorige foto passen. Verder met de onderzijde. Hier ben ik begonnen met het maken van de bescherming voor de brandstoftank. De tank bestaat uit 2 helften, links en rechts van de as naar achteren. Hieroverheen zijn 2 platen bevestigd. De 2 platen zien er nu zo uit: En in hun positie onder de auto:
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 17-08-2008 at 19:53. |
|
||||
|
||||
Alweer een prachtige update zeker die handrem
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Details zijn prima hoor !!
|
||||
|
||||
De handrem begint nu z'n definitieve vorm te naderen. Er komen nog een aantal boutjes en moertjes her en der, maar verder wijzigi ik er niets meer aan. De leidingen wil ik nog wat minder blinkend maken met een wash van smoke of verdunde zwart; dat ga ik eerst nog even proberen op een los stukje om te kijken wat het beste werkt. En voor de slimmerikken; de stok wordt nog ingekort
![]() en: Verder heb ik de beschermplaten achter geschilderd. Tevens heb ik hier voor de foto de nieuwe uitlaatpijp geplaatst.
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 17-08-2008 at 19:54. |
|
||||
|
||||
Jawadde!...
![]() |
|
||||
|
||||
Petje af...
![]() |
|
||||
|
||||
H H H HHH HH...HAMAI!!!
![]() Tom |
|
||||
|
||||
Ferm stukskse scrachtwerk.
![]()
|
||||
|
||||
Heel mooie update weeral. Wat ik me trouwens zat af te vragen, gaat die stok nog ingekort worden?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Super om volgen, ik kan dus enkel mijn collega's beamen...
|
||||
|
||||
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|