![]() |
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
![]()
Ach den Dr. Jan Mathieu van Turnhout heeft bij mij z'n 8e alfa gekocht... en ik ben nog ni zo nen Ouwe sasa als de Sam dat ik ineens een groot nazicht nodig heb...hèhè
|
|
||||
|
||||
![]()
Wel respect voor 't geleverde werk van Hans, Dries, Severine, Jean-Marie & Walter ! Ze hebben't zo aantrekkelijk gemaakt da'k toch maar naar Dunlops geswitcht ben "hey man"...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Pfffft ![]() ![]() maar voor dezelfde prijs of minder een INTERNATIONALE Licentie ! Je wil niet weten wat ze d'r in België voor vragen ![]() |
|
||||
|
||||
Bitte aus Austria: http://www.osk.or.at/media/documents/20071129150253.pdf
|
|
|||
|
|||
Dus je kan zomaar een buitenlandse licentie aanvragen, zonder in dat specifieke land gedomicilieerd te zijn?
Als dat effectief kan, dan vrees ik dat de RACB niet veel licenties meer gaat 'verkopen'... |
|
||||
|
||||
Voila, LICENTIE aangevraagd in OOSTENRIJK!
RACB , geldwolven , ze verstaan da toch ni of ze moetten op TAALBAD geweest zijn, die WALLONKES |
|
|||
|
|||
@ Bruno Vermeeren
Een halve Fransman en een halve Oostenrijker welke samen op een wagen rijden? da komt nie goe.. ![]() Zonder grappen nu... over 2 jaar moest ik En een Franse licentie aanvragen en daarna de Belgische om te kunnen rijden in Belgie ... stel dat je hetzelfde probleem hebt? Ik heb toen gelukkig de reglement afwijkende toestemming bekomen om het doctorsonderzoek hier in France te ondergaan en m'n Belgische licentie rechtstreeks te bekomen zonder de Franse te moeten bijnemen. Je kunt toch de "overheid" niet dwarsbomen en 1 of pakweg 5 licenties minder daar liggen ze niet wakker van, denk ik. Allé je ziet maar, hé, maat ? Groeten Luc Vdc
|
||||
|
||||
Ik volg deze tread al een tijdje geamuseerd, in de hoop dat er eens iemand een reglement zou lezen.
Je kan/mag namelijk geen DSMEC rijden met een nationale licentie. Wat je wel kan is een daglicentie aanvragen met je nationale licentie. Het was dus vrij zinloos om een buitenlandse licentie aan te vragen, je gaat nog steeds een VAS licentie moeten aanvragen. Quote:
Quote:
|
|
|||
|
|||
Gaat niet zo simpel worden vrees ik, je zal een adres moeten voorleggen in Oostenrijk volgens mij...
|
|
||||
|
||||
Quote:
DSMEC zal ik met mijn VAS LICENTIE rijden, waar ik HEEEEEEL FIER op BEN LANG LEVEN DE VAS !!!! !!!! Die internationale licentie in Oostenrijk zou ik dan gebruiken voor BELCAR of Clio CUP (je weet nooit hé) dat moet dus wel kunnen! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|