De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 21-03-2008, 23:46
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by Pinzie View Post
Knappe foto's !
Blijkbaar gaan Jakobs en Brinkman met een E36 rijden. Iemand een idee of ze ook nog met de E30 gaan rijden ???
De E30 is verkocht aan een verzamelaar. Het was een originele Quester DTM E30 gebouwd door Linder destijds.
De motor, versnellingsbak zijn in deze ex STW wagen gebouwd die ze in Tsjechië gekocht hebben. De wagen werd vooral voor bergwedstrijden gebruikt.
We zullen deze wagen nog wel vaak gaan zien want met hun Manta reden ze van 1989 tot 1996 en met de E30 van 1997 tot 2007...
Old 21-03-2008, 23:54
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by A.J. View Post
De E30 is verkocht aan een verzamelaar. Het was een originele Quester DTM E30 gebouwd door Linder destijds.
De motor, versnellingsbak zijn in deze ex STW wagen gebouwd die ze in Tsjechië gekocht hebben. De wagen werd vooral voor bergwedstrijden gebruikt.
We zullen deze wagen nog wel vaak gaan zien want met hun Manta reden ze van 1989 tot 1996 en met de E30 van 1997 tot 2007...
Jammer dat de E30 verkocht is, was voor mij een van de knapste wagens. Zijn verleden kende ik al een tijdje. Gelukkig is hij nu bij iemand terecht gekomen die hem goed verzorgd.
De Manta zie ik nog altijd de bocht uitkomen voor start/finish op drie wielen en met het floshke aan de lange antenne...
Ook met deze BMW zal team-charly weer veel plezier bezorgen aan hun supporters en weer velen doen verstomd staan ...
Reply With Quote
Old 22-03-2008, 01:30
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Het lijkt er sterk op dat we SRO-adepten en DSMEC-believers hebben op dit forum hebben. En die twee gaan geen vriendjes worden lijkt me zo...........we stevenen af op voetbal-hooliganisme.... ben je voor club A, dan heb je een spuughekel aan club B en omgekeerd.
Je bent niet de enige die dat ziet, en ik vind het te zielig voor woorden. Jullie Belgen (en ja Mark, ik weet dat jij NLer bent) hebben een schitterende autosportcultuur met twee van de mooiste circuits van Europa. Naast het Belcar, een volwaardig en hoogwaardig GT3 kampioenschap, is er nu ook nog eens het DSMEC, wat de potentie heeft om een schitterende klasse a la DSC te worden. Ik kan er met mijn botte verstand niet bij waarom sommige mensen maar 1 van de 2 lijken te willen zien slagen, gewoon te zot voor woorden...
Reply With Quote
Old 22-03-2008, 11:23
Clubman Clubman is offline
De Paddock Regular

Omdat hier nou toevallig de DSC aangehaald wordt :
ik vind het toch nog steeds zonde dat men de kans heeft laten liggen eens radicaal te breken met de gewoonte van klasse-indeling naar cylinderinhoud.

het had véél sportiever geweest een indeling te maken naar pk/gewicht verhouding.
Zo vechten de kleintjes ( lees "platte portefeuille) met de kleintjes en de groten ( lees "dikke.... " ) met de groten .

Als ze dat in NL kunnen waarom wij dan niet ?

Maar, dat gezegd zijnde; ik ben al wat blij dat er te rijden valt !

( zij het dan dat er geen sprints meer zijn,.......... )
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules