![]() |
|
|
||||
|
||||
Ook bij Sitecom heb je router en dergelijke in verschillende maten en categorieën. Ik heb een V183 300N router in huis gehaald en ik moet zeggen dat het nu perfect werkt. Alle kamers in huis hebben een "Excellent" draadloze dekking en de ingebouwde beveiliging is WPA.
Uiteindelijk bleek de Ethernet poort van de desktop stuk, dus daar heb ik gans die tijd mijn tanden op stuk gebeten - wist ik veel. Ondertussen zit er een los ethernetkaartje in en, zoals gezegd, het gaat prima. Door de nieuwe ADSL modem is mijn verbinding ook een stuk sneller geworden. Via de desktop-PC die nu met kabel verbonden is aan de router, een pak sneller en via de draadloze verbindingen haal ik nu de snelheden die ik vroeger via mijn eerste modem haalde. Eind goed al goed, en de eerlijkheid gebied me opnieuw te melden dat - moest mijn ethernetpoort niet stuk geweest zijn - deze thread wellicht niet bestaan had. Alles zou immers "fast and easy" geïnstalleerd geweest zijn. ![]() |
|
||||
|
||||
even deze thread overnemen
![]() ja het thuisnetwerk het blijft en geklungel. Mijn vriendin heeft een laptop gekocht en dan is het handig om het internet te delen (heb ik mijn desktop terug en geraak ik meer op de paddock ![]() ![]()
|
|||
|
|||
http://onlinesupport-res-nl.custhelp...3&prod_lvl4=51
Op deze link vind je de instellingen die voor Belgacom nodig zijn. Niet van een Belkin router, maar hetgene dat je moet invullen zou hetzelfde moeten zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Ai, dan ga ik u niet meteen kunnen verderhelpen....
Misschien kan de helpdesk van Belgacom iets doen ? |
|
||||
|
||||
Mja das het antwoord van iedereen. Het is een raar probleem. Probeer helpdesk nog wat uit te stellen. Zo ne 0900 nummer kost veel.
|
|||
|
|||
0800/22 312 is een helpdesk van Belgacom
0800/22 800 zou ook ene moeten zijn, maar ik weet niet of het ook van ADSL is.. Ge kunt altijd proberen natuurlijk, het is toch gratis ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|