![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ze bedoelen vanaf je een examen hebt afgelegd of een circuitlicentie hebt behaald
|
|
|||
|
|||
Toevallig iemand een idee wanneer de namen van de selectie van de dunlop driverscup worden vrijgegeven? het begint te kriebelen van de spanning :d:d:d:d
|
|
|||
|
|||
ik ben erbij
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb geen email gehad, dus ik zal er vermoedelijk niet bij zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook geen mail gehad nog niet.
Dus zal nietes worden denk ik ![]() |
|
|||
|
|||
idem hier
|
||||
|
||||
De week is nog niet voorbij
![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
weet er al 4 die het gekregen hebben (m'n teammaat, nog iemand die BEKC rijdt, en iemand die via Q-music naar de monaco F1 GP geweest is, en ikzelve)
|
|
|||
|
|||
ook niks gehad..
|
|
||||
|
||||
Ik was er wel bij, maar kan helaas deze zondag niet aanwezig zijn, dus misschien krijgt iemand van jullie wel mijn plaatsje
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb een mail gekregen dat ik zondag 29 juni er wellicht zal bijzijn maar heb geen mail meer gehad met verdere info dus ook niet geweest.
Spijtig ![]()
|
||||
|
||||
Ik ben Erbij!!!
Ongelofelijk spannende dag. Prachtig werk van de Dunlop Mensen! Greetz Q
|
||||
|
||||
Amai amai,
Leuke dag! Hebben goed gelachen, veel toffe mensen leren kennen .... en we zijn bij de 15 geselecteerden!! ![]() De lange weg naar 24/10/2008 is begonnen! Het zal moeilijk en zwaar worden want de opdracht die we meegekregen hebben is niet van de poes! Greetz |
|
||||
|
||||
en wat is de opdracht?
![]()
|
|