![]() |
|
|
||||
|
||||
Je bent een realist die zich teveel focust op de negatieve kanten Mark
![]() Je kan gaan miepen over dat kleine verschil met vorig seizoen (de Porsche Cup), of je kan gewoon kijken naar een dijk van een kampioenschap met een schitterende varieteit aan wagens. Focus jij je lekker op hoe slecht het wel niet is gesteld, dan ga ik gewoon lekker genieten van het kampioenschap. |
|
||||
|
||||
ik kijk in ieder geval al uit naar het weekend
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
M.a.w. een onderbouwde stelling (hoe onplezierig je die misschien ook vindt) weerleg je niet met sentimenten, onderbuikgevoelens, e.d. maar met feiten of realistische aannames. Populisten zijn er in de Lage Landen al genoeg! Veel succes nog even met verder discussiëren. En niet onbelangrijk: geniet zondag van de races - laten we hopen dat de 'slechts' 30 deelnemers er spektakelstukken van gaan maken! * = het kwalitatieve aspect is in dit soort zaken lastig meetbaar hoewel er natuurlijk hele stapels ISO criteria bestaan voor het meten van kwaliteit. Wellicht dat Mark in de vele file-uurtjes die hij maakt een dergelijke standaard (ISO)norm kan ontwerpen; zien SRO of de FIA misschien ook nog wel brood in ... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Toen GLPK met de Viper kwam mochten er nog 30 4.2liter Porshen meedoen spannend zou het nooit worden (met uitzondering van de Dauer)...
Toen GLPK met de C5-r kwam naar de Belcar mochten er nog 30 GT2-R's meedoen spannend zou het nooit worden (met uitzondering van SRT en de Marcos)...
|
||||
|
||||
Quote:
Wil je de kwaliteit helemaal bepalen dan moet je een wegingsfactor toekennen per coureur op basis van zijn verleden. Echter dat is voor mij op dit moment onbegonnnen werk. Trouwens, ik focus niet op het verleden. Ik vergelijk alleen SRO Belcar '07 met SRO BGTC '08. Ik constateer alleen dat in het tweede jaar van dit kampioenschap de beoogde vooruitgang nog niet is gerealiseerd. That's all ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad misschien wel minder auto's in de bgtc maar de meeste auto's die overblijven zijn wel de gt3's en gt 4 en dat is toch de bedoeling van het kampioenschap.Dit jaar zijn er ook nieuwe auto's te bewonderen zoals de lambo's en Ferrari.Dus voor mij toch wel vooruitgang en waarschijnlijk komen er dit jaar ook wel meer gastrijders aan de start. Ik ben vooral benieuwd naar de sprintraces voor vele deelnemers toch een nieuw gegeven. En nog eens, laat ons vooral blij zijn dat we deze mooie wagens mogen aanschouwen op onze prachtige circuits. |
|
||||
|
||||
Hallo, normaal gezien krijgen we altijd een klein foldertje van de gemeente, de maandag genoemd, hier in staat meestal of we gratis naar zolder kunnen gaan. Maar blijkbaar heb ik dat gemist of is het niet gekomen. Weet iemand of de inwooners van heusen zolder op vertoon van hun paspoort gratis binnen kunnen bij de belcar kickoff? Denk me te herinneren dat we vorig jaar met het new race festifal gratis binnen konden.
|
||||
|
||||
Dit jaar is dat niet het geval denk ik Sir Kwietje
![]() |
|
||||
|
||||
Ben eens gaan zoeken naar die entrylist. Staat op dat er in klasse 3 een bmw gtr meerijd. Welke is dat? m3 gtr? Ex GS?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Verder nog een nieuwtje: Vandaag was Sport Garage aanwezig met een F430 GT3. Na afloop van de training was het team in gesprek met een medewerker van CZ. Het ging over de reglementen van de BGTC-races. Ik vermoed dat zij dus zullen deelnemen aan de wedstrijden van dit weekend.
|
|||
|
|||
Sport Garage is de preparateur van de Ferrari van Vosse/Renard
|
||||
|
||||
Vosse en Renard
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Dag racevrienden, ik kwam nog eens kijken op het forum om te zien welke auto's er vandaag gereden hadden op de training. Maar niks te zien, lang zoeken heb ik ook niet gedaan.
Al een tijdje ben ik niet meer naar het forum gekomen, maar zo te zien is het hier ook meer dood dan levend. En massa's bullshit dat hier te lezen valt, incl het mijne! Vroeger was het toch beter hé, niet Mark? Begin van dit millenium werd je overspoeld op het forum. Eén dag niet kijken en je was niet mee met de gossip! Er was kwantiteit met kwaliteit. Ciao en CU |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Spijtig hoe dingen op zo'n korte tijd veranderen, vroeger reden er veel meer wagens mee, veel meer diversiteit vond ik, maar sinds het enkel GT's zijn geworden lijkt de grondgedachte van de oorspronkelijke belcar een beetje weg, maar wie weet spreek ik na het weekend wel van een superwedstrijd, afwachten. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|