![]() |
|
|
||||
|
||||
Volgens mijn bescheiden kennis van rondetijden heeft team De Paddock met een tijd van 39.929 toch wel degelijk de 3e snelste tijd gereden hoor...
|
|
|||
|
|||
Snel Fonske heeft gelijk. Waarschijnlijk stonden mijn ogen nog nie goe gepositioneerd, nadat deze meerdere keren moesten gespoeld worden ten gevolge van de vele irriterende uitlaatgassen die daar aanwezig waren.
Dus rechtzetting bij deze : Mister Chassisnummer heeft dus den derden tijd, zijnde 39.929 . Hij komt dus nu in aanmerking voor een positie in het befaamde Italiaanse team waarvan enkele post voordien al sprake : O.I.T. (Oud Ijzer Team). Werner, doe zo voort maat ! (en de andere paddockers ook natuurlijk) Groeten, Dries |
|
||||
|
||||
amai drukke kalender werner
ik kan het zo direct niet zien, maar ik zal de kalender eens via de mail doorsturen, hij staat ook in het nieuwe clubblad, onder Fun Cup uiteraard. er zijn echter nog een paar data veranderd, ik zal ze je doorsturen gegroet is er nu donderdag iets speciaal te doen in het clublokaal of gewoon babbelavond? |
|
||||
|
||||
LOL.
Ja Dries, ziet dat ge wakker zijt voor ge iets schrijft he. ![]() DERDE tijd dus. Thx aan FastFons die me voor was met de zaken terug recht te zetten. Ennen ik ga ervoor he, voor een plaats bij O.I.T. ![]() ![]() ![]() Maarten: gewoon babbelavond. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|