![]() |
|
|
||||
|
||||
We blijven sportief he!
![]() Maar 't begint toch al te kriebelen voor zondag ...
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 29-11-2008 at 00:55. |
|
|||
|
|||
We zullen morgen zien wie het snelste is
De prijzen worden aan de meet gegeven en daar zal ik bij zijn ![]() Inschrijven kan nog tot morgen 11u in mol ![]() |
|
||||
|
||||
Dat begint om 11 uur zeker? Of moet je al vóór de briefing aanwezig zijn? Ik hoop van niet want het is nu al vroeg opstaan voor een zondag!
![]() |
|
||||
|
||||
at ook is willen weten. Isset aanwezig stipt om 10. of meer tussen 10 en 11 aankomen.
|
||||
|
||||
10 uur haal ik sowieso niet. Ik moet eerst nog naar de winkel en die gaat pas open om 9 uur. En aangezien ik bijna anderhalf uur moet rijden naar Mol haal ik dat dus niet...
|
|
||||
|
||||
Ge moet zeker niet stipt om 10u aanwezig zijn. Maar vanaf 10u willen we beginnen met de inschrijvingen, en het vullen/samenstellen van de reeksen dus. En 't is dan de bedoeling dat rond 11u de eerste reeks kan starten. Als iedereen pas tegen 11u toekomt, lukt dat natuurlijk niet meer. Maar 't is de voorbije jaren ook telkens gelukt, dat zal dan morgen wel net zo zijn...
Tot morgen!
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 30-11-2008 at 01:37. |
|
||||
|
||||
Het was weer een gezellig dagje vandaag! Op naar volgend jaar!
![]() En een proficiat aan de winnaars (en deelnemer). |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|