![]() |
|
|
||||
|
||||
net even snel op de kalender gekeken... 1 april is toch al lang voorbij...
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Je kan vóór of tegen dit systeem zijn, maar het is wel een feit dat het de drang en noodzaak om te winnen groter maakt, en het beredeneerd punten sprokkelen ontmoedigt. Dat vermijdt dat je een wereldkampioen krijgt die in extreme gevallen zelfs geen enkele koers gewonnen heeft. (Rosberg werd in 1982 wereldkampioen met slechts 1 overwinning). In theorie zouden we dus spannendere koersen moeten krijgen en duels op het scherp van de snee. Afwachten of 1) dit systeem daadwerkelijk ingevoerd wordt en 2) of het het beoogde resultaat bereikt... |
|
||||
|
||||
Quote:
De voorspoilers daarentegen gaan er volgens mij in de eerste bocht gegarandeerd afvliegen... Of misschien zien wij het gewoon verkeerd en rijden de F1's vanaf volgend jaar gewoon achteruit??? ![]() Last edited by Sennake; 19-11-2008 at 09:54. |
|
||||
|
||||
de achtervleugel van de Honda is zover ik weet nog gewoon volgens de 2008 regels
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Die van Williams is even smal hoor: ![]() autosport
|
||||
|
||||
Quote:
Of Bernie mosterd heeft gekocht weet ik niet. Wel weet ik dat ie zijn vrouw en wat geld kwijt is. Tevens heeft volgens mij de eerste verschijnselen van Alzheimer te pakken. Wat een absurd plan............. Vraag me dan meteen af hoe hij de TV-centjes en reiskosten gaat verdelen. Dat is normaal op basis van het aantal punten per team. Met max. 3 medailles (of punten) per GP zijn er op het einde van het jaar heel wat nul-resultaten te noteren. Verrek, zo wil die kleine natuurlijk zijn verloren miljoentjes sneller terug verdienen! ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
de BMW heeft 2009 aerodinamika op zijn 2008 wagen.
|
||||
|
||||
Is er dan niks goed over te melden? Toch wel wat mij betreft: die nest met flappen en lipkes en andere prul schijnt ook tot het verleden te behoren...
|
|
||||
|
||||
Quote:
De neus is iets breder (misschien gaan we nu terug een nummer op de neus zien), SLICKS!, de sidepods zijn ook terug rechter...
WRC-prono 2009 kampioen Last edited by Bart.Vandecavey; 20-11-2008 at 18:39. |
|
||||
|
||||
De mclaren neus is toch niet mis.
![]() ![]() Last edited by smiley; 10-12-2008 at 18:45. |
|
|||
|
|||
Jammer van die wing endplates
|
|
|||
|
|||
Is dat al een 2009 achtervleugel? Als dat zo is dan valt het al bij al toch nog mee
![]() |
|
||||
|
||||
Ik dacht dat het enkel de neas was.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|