![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ook andere Porsche's hadden interne nummers die minder gekend zijn. De 924 Turbo blijft voor iedereen een 924 Turbo, nochtans is het model met stuur links een 931, en die met stuur rechts een 932 ... De 944 Turbo is dan weer een 951. |
|
|||
|
|||
Quote:
Deze 964 heb ik opgebouw vanaf deze doos: Daarin zitten wel geen cupvelgen en cup spiegels. Die heb ik dan ontleend uit een andere doos van Fujimi: Hierin zitten de cup velgen toch niets te doen, maar de BBSsen zitten er jammergenog ook niet bij. Als ik aan die doos begin, zal ik wel dergelijke BBSsen vinden. Eigenlijk moet ik dringend nog eens wat foto's van de 964 posten, hij is ondertussen helemaal afgewerkt, de verlichting werkt en hij bolt héél soepel rond! G. |
|
||||
|
||||
Quote:
Een 912 is geen typenummer van een 911 maar een model op zijn eigen met een 4cylinder boxermotor ipv een 6cylinder boxer. http://blog.zipfel.dk/uploads/20050810-porsche-back.jpg
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je ook een nummer van de tweede doos? En waar kan ik deze dozen kopen? Hartelijk bedankt voor de tips. |
|
||||
|
||||
Quote:
http://users.skynet.be/sturmtigers/
|
||||
|
||||
Die kit op de onderste foto heb ik hier liggen. De kit komt van bij den Sturm. Misschien heeft hij er nog eentje van liggen.
|
|||
|
|||
@ Snowboarder: knappe wagen man! Echt! Ziet er héél strak uit!
Ik post binnenkort wel nog wat foto's van mijn slotrace 964... G. |
|
|||
|
|||
@ Nismo & Doc : Ik ga eens bij "Den Sturm" horen als hij deze kits nog heeft. Heb je ook een bestelnummer van de tweede doos?
@ MFahrer : Ik heb de wagen nog maar net ingevoerd vanuit Nederland en ben nu aan het wachten op de nodige documenten na de homologatiekeuring. PS:Je mist nog de "Mobil 1 oil sticker" op het zwarte stuk van de luchtkoeling ![]() ![]() Ik heb er net eentje besteld voor 6 Euro (moet hem wel nog ontvangen) http://www.carnewal-europe.com/cpx_p058.htm @ All: Bedankt voor de nodige info. |
|
|||
|
|||
Nog juist de nummerplaatjes monteren en hij is klaar voor het Nurburgring event!
![]() ![]() Lichtjes aan: ![]() ![]() Kontje: ![]() ![]() In actie: ![]() ![]() G. |
|
|||
|
|||
Begint toch wel te trekken op dit hé!
![]() ![]() G. |
|
|||
|
|||
Ziet er knap uit!
Je modelauto ziet er enorm knap uit, wat een details.
Ik ben ook een kitje gaan halen bij de "sturm" maar heb niet zoveel geduld als jij. Ik zal binnenkort ook eens een foto posten, vooral om dat ik op zoek ben gegaan naar schaalmodellen die al klaar waren en ik nu aan het overspuiten ben. |
|
|||
|
|||
Merciekes!
Zeker doen die foto's posten van jouw modellen! Ik ben ondertussen aan de turbo bezig... G. |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand een idee wie aan de hand van een carrosserie (ik heb dus enkel een carrosserie
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Porsche 964 - de miniaturen
Zoals beloofd de overgespoten miniatuurversies van de Porsche 964
![]() Last edited by Snowboarder; 31-01-2010 at 18:11. |
|
||||
|
||||