![]() |
|
|
|||
|
|||
Weer een mooie update gaat een mooie worden!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben benieuwd, en ik niet alleen. Succes. ![]()
|
||||
|
||||
Tot nu toe ben ik nog niet tevreden
![]() ![]() Ik heb het ook nog geprobeerd met CA (een dikkere variant), maar die trekt ook accuut de stof in. Bij deze moet ik nog wel proberen of het lukt als ik een heel klein beetje gebruik... wordt vervolgd dus.
|
||||
|
||||
Spijtig, maar ik denk dat het alsnog aan de lijm ligt.
Dit is het resultaat van mijn test, die ik overigens vrijdag bij had. En dat is de lijm die ik gebruik, een zeer dikke gel. In ieder geval succes met verdere pogingen.
|
||||
|
||||
Ik vermoed het ook. De textiellijm had ik al liggen dus heb ik die maar geprobeerd. Deze is ook niet heel erg dik, wat wel eens het probleem kan zijn. Ik zal eens kijken of ik een dikkere lijm (zoals die jij gebruikte) kan vinden hier.
|
||||
|
||||
Tim ook bij de dikkere lijm is het moto; top is teveel.
![]()
|
||||
|
||||
Ook hier tijd voor een kleine update. De kas werd voorzien van de decals. Op dit moment missen eigenlijk alleen nog de nummers op de deuren. Helaas is het witte decalpapier dat ik nog had liggen op en zal ik dus tot na Nieuwegein moeten wachten...
Ik heb verder niet meer gekeken naar de riemen, dus daar is nog geen nieuws te melden. De rallyplaat op de motorkap is nog wel zelf geprint. Het origineel heb ik eerst ingescand en vervolgens voorzien van het correcte nummer en de Rothmans reclame (die mist namelijk op de decals in de kit).
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 17-10-2010 at 19:14. |
|
||||
|
||||
Hoog tijd voor een update. De body kreeg z'n laatste decals: de rallyplaten. Volgende stap wordt het zetten van de blanke laklagen. Op de foto heb ik de raampartij ook even geplaatst, maar die zal er uiteraard uit gehaald worden voor dat ik de airbrush ter hand ga nemen.
Afgelopen dagen heb ik ook eindelijk de gordels geplaatst. Het materiaal van Nismo kon ik echter niet naar tevredenheid verwerken, dus ben ik verder gegaan met het materiaal dat ik al had en weet hoe ik dat moet gebruiken. Hieronder twee fotootjes van het afgeronde interieur.
|
||||
|
||||
Wauw man, ik wou dat ik dit ook zo kan. Knap werk.
Lesley |
|
||||
|
||||
Schoon werk geleverd!
|
||||
|
||||
Eindelijk weer wat kunnen doen aan deze kit. Inmiddels is de kas in de blanke lak gezet en geschuurd. Daarna werden de dakluikjes, gril, luchthapper en lampen geplaatst.
|
||||
|
||||
Langzaam maar zeker nadert deze Impreza de eindstreep. Een van de laatste hordes was de raampartij, deze wil niet lekker passen. Om dat toch goed te krijgen heb ik de achterruit losgezaagd en deze eerst geplaatst. Daarna werd de rest op de voor mij goede plek gezet (Foto 1).
Vervolgens werd de achtervleugel geplaatst. Hier werd eerst nog een rood decal gezet voor het geintegreerde remlicht. Op de motorkap werden snelsluitingen aangebracht en ook de spiegels en ruitenwissers werden vastgezet. Op de banden werden ook nog de Pirelli-logo's gezet. Nu blijven er nog een paar kleine zaken over die gedaan moeten worden; de richtingaanwijzers aan de zijkant moeten nog geschilderd worden en de antenne moet geplaatst worden (de voet is er al wel). Eigenlijk zouden er ook nog mudflaps op moeten, maar misschien dat ik die achterwege laat, vind 'm zo ook wel mooi.
|
||||
|
||||
Knap Tim, heel knap. Vind dit een mooie wagen en een uitstekende build.
![]() Maar, die mudflaps, doen, zeker doen. Een gravelversie heft dat nodig en het maakt hem net iets bruter. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ok, ok, ik ben overstag, de mudflaps komen er. Intussen heb ik ze al gemaakt, zal ze binnenkort ook plaatsen (al zal dat voor de meeting van morgen niet meer lukken).
|
|