![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Je mag dus nooit maar dan ook nooit gefrustreerd raken door wat je op internet te lezen krijgt, laat staan zaken persoonlijk opnemen...informatie uitwisselen, dat kan, maar hou er steeds rekening mee dat 'het publiek' de context van een F1-uitzending evenmin kent zoals jij de context van zo'n kritiekgever kent; woorden op zich zijn immers waardeloos. Denk er tevens aan dat negatieve kritiek leveren veel plezanter is dan opbouwende commentaar te leveren en positieve zaken te vermelden, en achter je computer gaan zitten doe je uiteindelijk bijna steeds voor de lol... Zo'n interview zou ontzettend boeiend zijn voor F1-fans, en vele mensen een dieper inzicht kunnen geven -- ook al zal je dat effect dan niet horen bij zij die het luidst kunnen roepen. Maar natuurlijk valt het wel te begrijpen indien je dit liever niet doet. |
|
|||
|
|||
Beste Driesco,
mag ik je met aandrang vragen mijn GSM-nummer niet door te geven? Ik vind het eigenlijk wel een beetje erg dat ik dit hier moet vragen. vriendelijke groeten |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Vooreerst ook welkom van mijngetweeen
Een klein vraagje voor Peter : het heeft misschien niet echt met het topic te maken maar waarom wordt het Rally kampioenschap van 96 nog eens heruitgezonden ? Zaterdag nog gekeken naar de circuit des Ardennes van 96 "Wat zagen we er toen nog jong uit" ![]() Uitstekend verslag trouwens !
|
||||
|
||||
Wel, om eerlijk te zijn heb ik dikwijls gevloekt op de uitzendingen van de F1 op Kanaal 2. Voornamelijk de reclame en het missen van belangrijke gebeurtenissen op de piste waren meer dan vervelend.
Toch had Kanaal 2 ook z'n goede momenten. De verslaggeving was vaak grappig en de persconferenties werden indien mogelijk uitgezonden. Toch vond ik (en vind ik nog steeds) dat de RTBF net iets meer te bieden had. Voornamelijk het extra half uur dat zij extra besteden voor elke race vind ik zeer aantrekkelijk. Zij laten ook steeds duidelijk zien dat ze ter plaatse zijn, en dit geeft dan weer vertrouwen. Wat de VRT momenteel doet vind ik ronduit beschamend. Ik vind het erg voor ons autosportliefhebbers en ook voor de ploeg van Kanaal 2 die al bij al toch steeds hun best hebben gedaan om de taak zo goed mogelijk te volbrengen. Spreek me dus niet over de VRT als zijnde de kwalitatief betere zender. Toch kan het in België nog stukken beter. Je moet maar eens naar Duitsland of Oostenrijk trekken om er een volledige verslaggeving te vinden over elke Gran Prix. In Duitsland misschien niet direct op de kabel, maar in Oostenrijk toch wel degelijk op ORF. En deze laatste lijkt me toch een staatszender, niet? Is het enige verschil dan dat duitsers en oostenrijkers meer autosport-minded zijn? Ziet daar dan zo veel meer geld? Men spreekt altijd over de Formule 1 als zijnde het derde grootste sportevenement in de wereld. Wel, in België wonende merk ik daar eigenlijk weinig van!
|
||||
|
||||
Mjah peter, een gemeende van harte welkom hoor.
En ik wil niet direct een discussie beginnen hoor, verre van zelfs. Maar als ik je bezig hoor dat er hier vooroordelen zijn, wie heeft dan een vooroordeel? Ik hoop echter dat je snel van mening veranderd en gauw de draai hebt gevonden op ons forum en dat we regelmatig jou postings mogen lezen. Ahja, trouwens, sennake aka Guy is echt te vertrouwen hoor ![]()
|
||||
|
||||
Ik vindt persoonlijk dat er over VRT en da TV contract nu wel genoeg gezaagd is ; het ga toch niks helpen
Anders zou ik wel eens graag van Peter horen wat je vindt van Je VRT en RTBF collega's . Heb je met deze mensen ooit is gesproken om ideen enz. uittewisselen .Kijk je dan zelf naar VRT of RTBF of ga je toch voor Canal + ?
|
||||
|
||||
Quote:
Het zijn twee nederlanders die elkaar in slaap proberen te zagen. Een van deze twee blijkt dan nog Jan Lammers te zijn.
|
|||
|
|||
Geen enkel probleem, ik misbruik mijn contacten niet maar hopelijk, en dat heb je nog al gedaan voor mij, sta je open voor een gesprek met enkele autosportfanaten.
Ikzelf ben TC piloot en alhoewel je zelf hebt gereden doe ik er alles aan om net zoals jij de autosport naar een hoger niveau te dragen. Niet alleen technisch maar vooral naar het grote publiek toe. Momenteel sta ik vertrekkensklaar naar Zolder om daar met de directie een open gesprek te voeren betreffende de TC en onze Belkarting. Beiden verdienen de nodige aandacht omdat we vinden dat we op deze manier de autosport in België in een positief daglicht stellen en de aandacht mag niet altijd naar dezelfden gaan vinden wij. Met de Belkarting hebben we een leuk jaarlijks evenement dat de gewone doordeweekse autosportliefhebber dichter bij de piloten brengt. Op deze manier maken we ze dan weer warm om misschien later zelf de stap te zetten naar de autosport, als piloot dan. Dus wees eerlijk en maak een afspraak met ons want velen in de autosport stellen zich vaak veel te hoog op boven de anderen. Dat maakt de autosport kapot. Ik vraag je niet om te bellen want ook ik heb een vrij drukke agenda maar ergens hebben wij wel ergens een gaatje om ongeremd even te brainstormen over wat we samen zouden kunnen uitwerken. Indien dit niet kan moet ik wederom vaststellen dat mensen uit de media vaak onbereikbaar zijn. Met vriendelijke groeten Dries Heyman 0474/952386 Last edited by Sennake; 09-04-2002 at 08:50. |
|
|||
|
|||
Mannekes,
Oordeelt niet of ... Voor iedereen die al sinds altijd commentaar heeft op alle F1 verslaggeving heb ik een voorstelletje. Koop een klein zwart-wit teeveetje (liefst tweedehands zodat er storing op zit) en bekijk daarop de GP. Probeer dan maar eens voor jezelf de hele race vol te praten en alles gezien te hebben. De goeie verslaggeving van bvb TF1 of ITV kan in België ook, maar dan moeten de budgetten misschien wel vertienvoudigd worden en dat kan in ons landje blijkbaar niet. GREETINGS !
|
||||
|
||||
Quote:
Hm, Jan Lammers.....komt niet aan mijn favoriete nederlandse coureur. Je bedoeld denk ik Tom Coronel.........en ja die zeurt af en toe. Meestal luister ik muziek als ik F1 kijk......tenzij het onboard is ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De meesten kwamen niet verder euh......hmmmmmmmm......tja.....euh.....pffffffff. ...aaaaah. ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by airco; 09-04-2002 at 20:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is natuurlijk zo dat niet iedereen op het scherm kan. Hoe zou een Schumacher of Montoya het er van af brengen? Wie weet hoe hard slaat dat wel tegen?
|
||||
|
||||
![]()
Idd, het Commentaar op C+ is nou niet bepaald spannend.
En goed commentaar.....volgens mij wordt Murray Walker als een heilige beschouwd.....maar die was nou niet bepaald foutloos.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Waar is de tijd dat hij nog bij de BBC zat?! We hebben hem toch moeten missen de laatste jaren ![]()
|
|