![]() |
|
|
||||
|
||||
Misschien toch eens overwegen: hoog-resolutie kleurenscan nemen van het decalvel vooraleer je begint. Als je dan in de problemen komt hoef je het maar opnieuw af te drukken op decalpapier, en je bent weer weg.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Owkee, deze 2 dan. Ik heb vooral doorgewerkt aan het interieur van deze 2. Daar ik zoveel mogelijk probeer te airbrushen gaat het niet echt vlot vooruit want het is nog veel zoeken. Maar zover zitten we al
En dan de Snijers versie. Zoals gezegd geef ik deze niet op, dus................................vandaag zaten deze in de bus Rallyminiature heeft ze onlangs opnieuw uitgebracht en ik ga het nu met deze proberen. Tja, koppig ventje He. ![]() ![]() ![]()
Last edited by Doc; 27-01-2011 at 20:12. |
|
||||
|
||||
Vandaag, door men beperkte vrije tijd de laatste tijd, eens een echte marathonsessie gehouden. Om 9u vanmorgen aan tafel gaan zitten en om 18u de pin erin gehouden. Dus veel kunnen doen aan de 2 peugeot`s.
Om te beginnen de Condroz versie. Veel gedaan maar weinig te melden omdat alles eigenlijk oob is gebouwd. Alleen PE toegevoegd voor de snelsluitingen, en een fatsoenlijke antenne gemaakt. Goed kunnen doorwerken aan deze Het enige dat aan deze nog moet gebeuren is alles nog eens stevig oppoetsen, de B-stijl zwart maken en dan de panellines nog eens inkleuren. Het einde komt dus in zicht
|
||||
|
||||
En dan de Snijers versie. Deze heb ik ondertussen al meermaals in de vuilbak willen smijten. De decals van RMS zijn al even waardeloos. Maar ik heb iedere keer toch doorgezet en uiteindelijk kon, na het nodige bijstippen en vloeken, de body in de blanke lak. Niet perfect maar voor in de kast aanvaardbaar.
Vandaag ben ik ook bij deze gebeurt aan de eindafwerking Man, man, man, wat zal ik blij zijn als deze klaar is. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
2X Knap makker.
![]() Den eerste is klaar en is heel mooi geworden. En uw volharding heeft geloond, want vind dat ook de tweede nu meer dan de moeite loont. Zouden toch knap samen staan in Jabbeke. ![]() ![]()
Last edited by Loixrallyfan; 13-02-2011 at 22:07. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Zeer knappe wagens zijn dit! Misschien een klein detailtje dat er voor mij mag veranderd worden... de gordeldecals! die zou ik toch nog veranderen naar 'echte'. Als je dit nog kan en ook wil natuurlijk...
|
|||
|
|||
Philip ,
de aanhouder wint !!! Prijs van volharding is alvast voor u ! Grtz, G |
|
||||
|
||||
laatste update, dat wil dus zeggen dat ze beiden klaar zijn. De Condroz versie vind ik redelijk geslaagd, prima decals van Renaissance. De Snijers is zowat het slechtste wat ik in jaren gebouwd heb. Allemaal te wijten aan de ongelooflijk slechte decals. 2 setjes van Studio 27 en een setje van RMS, alle 3 waardeloos. Soit, met de 3 setjes samen is het me toch gelukt om een model te maken dat in de vitrine een plaats krijgt.
De eindfoto`s komen nog als het buiten een beetje goed weer is, hier een klein voorsmaakje.
Last edited by Doc; 22-02-2011 at 21:03. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
vind ze toch alle 2 dik inorde
|
||||
|
||||
Ziet er knap uit man. Strak decal werk.
Lesley |
|
||||
|
||||
De aanhouder wint, en hoe! Prachtig resultaat van beide modellen hoor!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|