![]() |
|
|
||||
|
||||
Toch niet te grof beginnen, misschien met 1200 à 1500 en daarna overgaan naar wat fijner, 2000 bvb en met veel water.
Hangt er ook van af hoe fel je laklaag beschadigd is na het verwijderen van dat vliegbeest.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 18-04-2011 at 18:37. |
|
||||
|
||||
Een beetje off-topic, maar toch een kleine bedenking van mij: Waarom noemen ze een vlieg eigenlijk "vlieg"? Een vis noemen ze toch ook geen "zwem"?
![]()
|
||||
|
||||
Ik zou opteren voor een korrel 4000. nat uiteraard. 1200-1500 zit je toch snel door de lak op.
|
||||
|
||||
wil nu net gebeuren da al mijn fijn schuurpapier op is pfff
zal het ook nie gaan met een schuurmatje van 3m ?
|
||||
|
||||
het heeft niet mogen zijn
wat mijn top model zou moeten worden is dus in mijn ogen een flop model geworden . alles is dus met de afwerking misgelopen maar heb hem toch met opgeheven hoofd afgewerkt omda ik weet dat ik al betere modellen heb gebouwd miss dat ik dit model nog een beetje kan verbeteren met een laagje Weathering de foto,s geven meer uitleg een van de antenne was kapot gegaan dus zelf maar een oplossing zoeken dan maar een naald genomen en op maat gemaakt en kleur ![]() ![]() dan de 206 zelf ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Wat is er dan buiten het "vlieg-accident dan nog fout gelopen?
Op de foto's is er niet veel te zien. Dat een antenne afbreekt mag normaal gezien geen probleem zijn, je kan dat oplossen met een naaldzoals jij deed, je kan er ook zelf eentje maken door een stukje sprue warm te maken en uit te trekken tot de gewenste dikte.
|
||||
|
||||
Sterker nog, je mag eigenlijk te veel te dikke plastic antennes die meestal in de kits meegeleverd zitten nooit gebruiken; het is beter om ze systematisch te vervangen door naalden en/of streched sprue. Ikzelf gebruik hiervoor acupunctuur-naalden die superfijn zijn.
|
|
||||
|
||||
Quote:
grill is mislukt , decals zijn niet zo goed op de zijflanken , voorste nummerplaat is half weg , lichten zijn weer wazig door lijm die doorgesijpeld is ,
|
|