![]() |
|
|
|||
|
|||
Jammer, ik denk niet dat ik erbij kan zijn, ik had erg graag gewild. De funds ontbreken om een slaapplek te regelen en voor 1 dag is het niet echt realistisch vanuit het noorden aan te rijden en terug.
|
|
||||
|
||||
Geen voedsel voor mij voorzien aub. Ik ga mezelf voorzien of gewoon een frietje eten...
|
||||
|
||||
Ik weet niet of er nog mensen zijn die een overnachtingsmogelijkheid zoeken,maar een goedkoop alternatief is misschien een trekkershut op camping Klein strand op een boogscheut van de sporthal in Jabbeke. Verleden jaar heb ik enkele keren in zo'n hut overnacht,en dit viel goed mee. De trekkershut is een uit de kluiten gewassen tuinhuisje waar je met 4 personen kan overnachten,en zelfs een potje kan koken. De prijs voor een hut zou in Jabbeke 43€ per nacht zijn (voor max 4 personen dus).
Voor mensen die wat avontuurlijk aangelegd zijn misschien het overwegen waard. meer info vind je hier http://www.kleinstrand.be/klein_stra...?taal=nl&id=39 Last edited by Starmodel; 26-01-2011 at 12:00. |
|
||||
|
||||
Die menu is mij veel te gezond. Ga het frietkot daar plunderen samen met Guido.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.dezeebries.net/page.asp?langue=NL 45eu voor een 2 persoonskamer met ontbijt. Ook nog goed te doen. Een beetje voor de iets minder avontuurlijk ingestelde mensen. ![]()
|
|||
|
|||
Jabbeke staat eveneens in mijn agenda.
Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Ik kom zeker af naar Jabbeke op zaterdag
Lesley |
|
||||
|
||||
Dan kun je bij mij die deal doen :-p
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
In welke hoedanigheid?
Kom je mee onze stand bemannen, 1 of 2 dagen en breng je modellen mee of is het louter een bezoekje brengen?
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 02-02-2011 at 12:27. |
|
||||
|
||||
Aha, herinner mij eraan dat ik je decals en je t-shirt niet vergeet mee te brengen.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Lesley |
|
|||
|
|||
Nogmaals, (ik heb het eerder gepost, maar die post lijkt weg)
Heeft er iemand toevallig ergens een slaapplekje over? |
|
|||
|
|||
Gegroet,
Ik vrees enkel op 13 maart aanwezig te kunnen zijn... De 2CV wordt wél ingeschreven in de wedstrijd (Guy zal da wel arangeren zeker?) (Met een beetje geluk is daartegen ook de "Devi" klaar om zijn eerste wedstrijd te racen...) Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|