![]() |
|
|
||||
|
||||
'eerste lading' ? er komt nog meer ! ja eh ?
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ehm, onze senna heeft nog een leven buiten depaddock zenne...
![]()
|
||||
|
||||
Oef, ik ben er. Veel werk zenne!
Alle foto's staan er nu : 209.151.91.210/sennake/gpf1/imola2.htm Enneuh... vorig jaar waren onze kaarten voor Spa al 8500 fr waard (gans weekend - bronze kaarten - ge ziet dus geen bal). Reken dus voor een gans weekend Spa al maar gauw 300 euro, en das precies wat wij betaald hebben voor onze kaarten in Imola, maar dan wel 3 dagen tribune! Last edited by Sennake; 24-04-2002 at 19:07. |
|
||||
|
||||
Proficiat sennake.
Klein vraagske, stond er ook in Imola ook gene ferrari stand of hoe zit da? Of zat dara gewoon veel te velee volk?
|
||||
|
||||
Sennake nen dikke proficiat ;
prachtige foto's ! ! !
|
||||
|
||||
belissima Guy
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Ook alle andere teams blonken in afwezigheid... |
|
||||
|
||||
Tja die merchandising viel eigenlijk tegen daar in Imola.
Gelukkig waren we ook in Maranello. ![]() Nice work Sennake. |
|
||||
|
||||
was er meer van Merchandise als in spa
zag op je foto dat BMW stand nog dezelfde is als in 2001
|
||||
|
||||
Guyke, ik ben helemaal niet akkoord met U. Ik zie waarschijnlijk meer ballen dan jij! Wij stippelen op voorhand de plaatsen en tijdstippen uit, en zien zowat alle belangrijke plekken van het circuit behalve de pit (wat is er meer te zien dan voorbijzoeffende auto's daar?) en de source.
Wij gaan bv: - juist boven aan de raidillon, juist achter het hekken kan je de wagens nog juist zien vanaf de source tot voorbij de Raidillon ZONDER ze uit het oog te verliezen. -boven aan Les Combes, waar je zonder twijfel nog wat spectakel kan meepikken want ééntje of enkele meer misremmen hun wel eens met een schuiver tot gevolg... -Bruxelles, waar de wagens relatief traag rijden -Pouhon, waar ze juist voor de bocht, met een enorm gehuil tot gevolg, de wagens een versnelling of 2 naar beneden rammen -Stavelot, waar, als het nat is , de curbs voor wat animatie kunnen zorgen, en je een kiekje van een piloot zonder helm kunne opleveren. Eens er af, kunnen ze immers héél moeilijk anders terug de pit bereiken dan langs het circuit zelf als de sessie gedaan is.... -en natuurlijk den busstop waar zeker ook 1 en ander te beleven is. En dit alles met een kaartje van 5000frankskes, gekocht voor eind januari, maar wél ook met een stevig paar benen om de nodige km af te leggen. Ik heb nog maar 1x op de 2° rij moeten zitten, en dit omdat we alles een beetjes strategisch plannen, en redelijk vroeg uit de veren zijn. Dus, een tribune is mooi, maar een bronze kaart is ook mooi! |
|
||||
|
||||
![]()
BTW sennake, zijn je foto's digitaal genomen? In geval van wél hoop ik dat je me enkele tips kan geven. Ik zit met een nieuw toestel, maar ken er in feite nog de ballen af....
Prima pics! Heb je den Barri niet als hij uit de wagen kwam? |
|
||||
|
||||
Wij waren er vorig jaar ook en we hebben ook veel km gelopen en vroeg opgestaan, en toch hebben we weinig van de koers gezien. Vraag maar aan Werner, Mario, Johan of Oneliner. Maar dat heeft de pret niet bedorven hoor. Het plezantste was nog wel de 5 uur in de file staan in het naar huis rijden, en dat bedoel ik niet ironisch of zo, dat was echt de grootste fun! Ik heb nog nooit zo hard gelachen...
Maar ik ben akkoord met jou als je om 5 uur 's ochtends op het circuit toekomt. Dan kan je nog wel een goede plaats bemachtigen in de graskant. Wij prefereerden dit jaar echter tussen de Tifosi te zitten op de tribunes. Ieder zijn meug eh. En als Eric Geboers me niet vergeet op te pikken met de heli, zal ik dit jaar ook weer van de partij zijn in Spa hoor :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Tja zeg, 5 uur is nu ook vroeg hoor, lol. Het zondags waren we rond 6:45 aan Les Combes, en hadden we nog juist een plaatske. We waren opgestaan om 4:45 als ik me goed herinner, en kwamen wel van een km of 4 verder uit Francorchamps dorp.
BTW, probeer eens een stelling te huren? Als je ziet wat die Hollanders en Duitsers inéén steken, soms tot een meter of4 hoog MET TV bovenop. Hoe die mannen dat voor mekaar krijgen is me ook een raadsel. Op zondag had er wel een plezante alle stellingen naar beneden gesnokt, en konden ze herbeginnen met puzzelen... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|