![]() |
|
|
||||
|
||||
remember de 'Brawns'
|
|||
|
|||
Dit topic is in mijn ogen je reinste onzin. Maldonado heeft wel degelijk zijn waarde bewezen in de juniorklassen, en je wordt inderdaad niet zomaar kampioen in GP2.
En geld? Zonder geld reed Alonso nu ook niet bij Ferrari, want vergeet niet dat het Santander is dat miljoenen in hem pompt. Moest D'Ambrosio ooit een GP winnen met bijvoorbeeld een Sauber, zou er ook gespeculeerd worden. Nee, de juiste rijder heeft gewonnen. Dit heeft niets met talent te maken. En dat ze hem in de race lieten doen klopt ook langs geen kanten. Hoe verklaar je anders zijn prima prestatie tijdens de kwalificaties? Het is trouwens niet de eerste keer dat de Williams dit seizoen vooraan meestrijdt. |
|
||||
|
||||
Alonso reed al bij Ferari toen Snatander nog bij Mclaren zat.
Trouwnes voor wie de F1 van wat dichterbij volgt dan enkel is inschakelen op zondag om de 2 weken wist dat sinds de test op Mugello de WIlliams enorm veel progressie had gemaakt.
|
||||
|
||||
Santander zat zowel bij mclaren als ferrari. Alonso is in de f1 geraakt dankzij flavio.
Ik moet toe geven dat het raar is maldonado zien te winnen. Maar ik denk dat de vraag verkeerd is. Het zou moeten zijn. Is de niewe pirellie band een niewe dieptepunt? Ik bedoel maar ik ben het zat dat de rijders maar op70% rijden, als ze harder gaan dan zijn ze een vogel voor de kat een paar rondes later. (kimi china) |
|
||||
|
||||
Leuke quote van Paul Hembery, motorsportdirecteur bij Pirelli, in het vooruitzicht van de GP van Monaco:
Quote:
Toch leuk dat hij exact weet hoeveel zijn Pirellibanden gaan verslijten... ![]() Last edited by Grig-O; 23-05-2012 at 18:10. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|