![]() |
|
|
|||
|
|||
Niks van, Walter is ne god! De Kreuners zijn er weliswaar mee gestopt, maar volgend jaar maken ze ne comback met ne wereldtour door België en Amerika (maar vooral door België)! Enfin, ik zal maar ophouden want het gaat een beetje richting off-topic :-)
(PS: Stipey woont in Lier :-)) |
|
|||
|
|||
Ik dacht dat jullie de eerst al kenden : Prins Laurent
Kijk even op de netstats, heb alle info gepost op de Engelstalige forums speciaal voor alle piloten. Ik ga eerst even met Sennaken praten maar ik denk dat er vanaf maandag een nieuwe verse kracht aan onze zal zal werken, dan kan ik me vanaf nu gaan bezighouden met het echte werk, de organisatie en de VIPS voor de Belkarting. Waar we in onderhandeling mee zijn : Ellen Lohr Menu Ariello Jan Lammers |
|
||||
|
||||
Quote:
Benieuwd of em mij nog kent ![]()
|
|||
|
|||
Amai Driesco, dat zijn niet de minsten...
|
|
|||
|
|||
Da zijn de minsten, we mikken hoger maar voorlopig wil da nog nie lukken.
Jean Alesi De Radigues Van De Poele Zijn onze volgende objectieven |
|
|||
|
|||
Als ge Jackie Ickx kunt krijgen geef ik u een villa :-)
|
|
||||
|
||||
Pas op me wa ge zegt hé stipey...
![]()
|
|||
|
|||
bah, voor Vanina Ickx wil ik ook wel een villa geven zenne...op voorwaarde dat ik haar 's nachts naar het hotel mag voeren en ze een beetje dronken is :-)))
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Maaruh.......jan lammers, dat zou perfect zijn.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Niet echt, maar Vanina moet echt wel stomdronken moeten zijn opdat ze 'mij' zou meenemen naar haar hotelkamer :-))
>Maaruh.......jan lammers, dat zou perfect zijn. Euuuuh.... Dan toch liever met Vanina, maar da's mijn persoonlijke mening :-) |
|
||||
|
||||
kom jongens een beetje ontopic blijven
|
|||
|
|||
Ok Stipey, ik zal maar al beginnen uitkijken naar grond zeker want deze familie staat zeker op mijn verlanglijstje en daar doe ik alles voor.
|
|
|||
|
|||
1. 27 april 21:41 Telenet, België
2. 27 april 21:45 Brazilië (Unknown Domain) 3. 27 april 21:52 Brazilië (Unknown Domain) 4. 27 april 22:13 Cable & Wireless België, Antwerpen, België 5. 27 april 22:14 Skynet Belgacom, Brussel, België 6. 27 april 22:15 Skynet Belgacom, Brussel, België 7. 27 april 22:26 Brazilië (Unknown Domain) 8. 27 april 22:35 Telenet, België 9. 27 april 22:56 Telenet, België 10. 27 april 23:00 Telenet, België Kijken ze daar ook naar de Belkarting site in Brazile. Dju en ze zijn daar snel zulle |
|
||||
|
||||
Dat zijn gewoon hits van zoekrobot's ...
Als dat waar zou zijn, dan zou depaddock zelfs bezoekers krijgen uit Rusland, Verenigde Arabische Emiraten en Taiwan ... If u don't believe me, kijk dan eventjes hier . airco
|
||||
|
||||
Verder zijn er heel wat Browsers (Opera, Mozilla, ...) die de ident (waarmee je je identificeert) kunnen veranderen. Met een beetje inspanning heb ik seffes 200 hits uit China op depaddock ... Niet om je af te breken zene, juist om aan te tonen dat je aan die stats niet al teveel belang mag hechten ...
airco
|
|