![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
De deuren gaan open om 10 uur, tegen dan zou onze stand ook klaar moeten zijn. Zelf zal ik er rond 8 uur zijn.
|
|||
|
|||
count me in !!
|
||||
|
||||
Ik probeer er ook tegen tien uur te zijn. Zal weer vroeg opstaan zijn...
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk zal Carlos ook komen trouwens.
|
||||
|
||||
Wij zijn er pas rond 10 a 11uur.
Moet eerst ff met mijn camionette naar de garage... ![]() Sorry hadden anders graag meegeholpen ![]()
![]() Jim Hall is Chaparral Last edited by Mech@niC; 17-10-2013 at 19:56. |
|
||||
|
||||
De laatste afspraken zijn gisterenavond op de meeting doorgenomen. Starmodel heeft zich alsnog toegevoegd en met misschien Carlos er nog bij, maakt dat we Nieuwegein gaan inpalmen met 14 personen.
Ikzelf zal rechtstreeks rijden en hopelijk ben ik er tegen 8 uur. 'sAvonds rij ik wel mee via Antwerpen om gezamelijk te eten op het gekende adres in Minderhout ![]() De meeste gaven gisteren aan dat ze zo rond 8u30 à 9u00 zullen daar zijn. Ik denk dat de mensen, die 's morgens via Antwerpen komen, eventueel kunnen afspreken op de carpoolparking in St-Job, zoals elk jaar. Meer info: http://www.ipms.nl/euroscalemodelling.html Tot zaterdag ![]()
|
||||
|
||||
Nog enkele weetjes;
Onze plaats in de hal is ondertussen ook bekend, en als ik het plan met de plaatsbepaling goed kan lezen, staan op alweer op een balkon. En nog wel op het balkon waar we liever niet zouden staan. Er zijn 2 zalen, namelijk Event-Hall en Grand-Hall, en wij bevinden ons op GHB-D, wat wil zeggen Grand-Hall-Balkon plaats D. info: http://ipms.nl/images/foto-evenement...lattegrond.pdf Omdat we met een goei 12 à 13 personen zijn die modellen bij zullen hebben, is het misschien beter om onze werkplaats aan tafel op te offeren om zo de modellen ordentelijk te kunnen plaatsen. In ieder geval zal er een plaatsje vrij gehouden worden om eventuele WIP-projecten voor te stellen. Ook het thema "50 jaar Porsche" zullen we hier aanhouden. See you at Nieuwegein ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 22-10-2013 at 21:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
50 jaar Porsche 911 Johny...
|
||||
|
||||
Een bank vooruit en een kus van de ... ![]()
|
||||
|
||||
Ik zal op de carpoolparking zijn om 07.30 uur. Als er mensen zijn die mee willen rijden, laat het me hier dan even weten aub. Carlos gaat ook al mee dus ik heb nog 2 plaatsen in de Zafira.
|
|
||||
|
||||
Ik heb met Alex afgesproken aan de ingang om 9u morgen ochtend.
Heb hem ook verteld dat, mocht hij 911 modellen hebben, hij die zeker mag meenemen. Tot morgen dus ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ga eerst Guido halen. Planning is om rond 9.30 in Nieuwegein te zijn. Ons kennende zullen we er dus ergens rond de middag zijn.
![]()
|
||||
|
||||
Johny, Ik neem mijn TVtje mee dan, samen met de afstandsbediening.
![]() Mannen hebben we nog voorkeuren voor welke autosport DVD's ik mee zal nemen ![]()
|
|||
|
|||
Deze week goed doorgewerkt aan de renovatie van het huis van mijn dochter, dus een dagje Nieuwegein morgen heb ik wel verdient... al zeg ik het zelf. Ik hoop te vertrekken om een uur of 8. Tot morgen dus.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|