![]() |
|
|
||||
|
||||
over sport 24. ze heten nu planet sport maar hun URL is www.sportplanet.be. logica niet.
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Mannen, ik ben net eens gaan kijken naar jullie eerste site, en inderdaad jullie komen van ver en het resultaat is 1000 maal beter maar waar gaat dit eindigen met al die goeie gasten hier. Ik denk dat enkele onder jullie misschien wel iets moois is weggelegd in de racerij. Sommigen zijn allesinds goed op weg om het te maken.
|
|
||||
|
||||
Thx om zoiets te horen van groot kampioen als jij driesco!!
![]()
|
|||
|
|||
Groot kampioen ? Wie ikke ? Ach ja, als ik goe op weg ben veranderen ze de reglementen !!!
![]() ![]() ![]() k'heb nog nie genoeg tegenslag dit jaar met al die papperassen da ze da nu ook weer eens doorvoeren. Maar alle, we zijn goe bezig en vooral jullie, ik meen het echt ik heb veel bewondering vor jullie allemaal hier |
|
||||
|
||||
iets meer uitleg over het verdwijnen van sport 24
http://www.tijd.be/nieuws/t-zine/#artikel2 (en ander, minder goed nieuws uit de IT sector) Last edited by Bart; 29-04-2002 at 22:52. |
|
||||
|
||||
Sorry om deze post nog eens boven te halen, maar kan iemand mij vertellen wat er met dat forum gebeurt is, en of er een ander forum ergens is voortgezet.
|
|
||||
|
||||
Het is idd weg maar is gedeeltelijk overgenomen in www.sport24forum.be
|
||||
|
||||
Bedankt
![]() |