![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik vind met name de zwarte stoel erg goed gelukt! Maar de rest mag er ook zijn hoor
![]()
|
||||
|
||||
Ja hallo. Ferme update
![]()
|
||||
|
||||
Geweldige bouw weer tot nu toe.
Knap staaltje modelbouw weer Guido. ![]()
|
||||
|
||||
Het interieur werd afgewerkt met een stel gordels:
De body in roze grondlak. Dan werd deze rood gespoten en gedecald. Het dak werd wit gespoten en de rand met 'dakgoot' werd rood gespoten.
|
||||
|
||||
Body werd vernist en de wielbogen werden voorzien van chroom, geplakt met BMF.
Ook al de ramen kregen deze BMF-behandeling. Motorkap en grille moeten voorzien worden van een gesp en riem. Deze werden gescratched. De bodem werd ook afgewerkt en voorzien van uitlaat en karterplaat.
|
||||
|
||||
Dan werd alle samengebouwd en volgden nog enkele details.
Alle chroomonderdelen op de wagen werden ontlakt en opnieuw gespoten met Alclad-chroom voor een realistischer resultaat. Bumpers, lichten, verstralers en nog allerhande werden gemonteerd. En dan is ie klaar. De rest staat hier: http://www.depaddock.eu/forum/showth...85480&posted=1
|
||||
|
||||
Het is ook meteen de eerste Mini die ik heb gezien met een correct gespoten dak: de regengoot moet in koetswerkkleur zijn.
En ja, ik weet het, ik heb er ook één gebouwd. Maar die heeft geen gootje in ... ![]()
|
|||
|
|||
Amaai, Guido
Hier hebt ge uw best voor gedaan éh ! Op een volgende gelegenheid eens onder de "loep" nemen. Der zitten zéker details aan uw bouwkunst waarover ik wel es een paar vragen zou over kunnen stellen... Knap ! Grtz, G ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|