![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Wij zijn momenteel tevreden met onze 5e plaats in GTB.'t Is niet gemakkelijk om met een oude 993 in het spoor te blijven van de horde's 996.
Toch hopen we op ereplaatsen.( positief denken) |
|
||||
|
||||
De stand na race 3 werd upgedate (zie eerste pagina), voor een gedetailleerder klassement kun je terecht op mijn site http://users.pandora.be/Russell
|
||||
|
||||
Woef, als eerste heb ik de stand!!! zie eerste pagina!
|
||||
|
||||
Re: Stand MVD Belcar kampioenschap
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
russell racing heeft toch de chance gehad dat interacing is uitgevallen, want die lagen redelijk comfortabel op de derde plaats in GTB, desalniettemin sterke prestatie van de gebroeders thiers.
er moet mij nog iets van het hart: joyce de troch en harry van barneveld ik heb op de live stream gezien en gehoord wanneer zij achter het stuur zaten. joyce heeft de start gepakt, en die rijdt traag, ging rond (ok kan iedereen eens gebeuren) harry: heeft de laatste relais (en misschien ook wel tweede relais dan) gereden, heb hem twee keer in het grind zien gaan en zijn tijden in het donker met een porsche lagen 5sec rapper dan ik met mijne stoeme funcup in den donker: één conclusie: leer met die porsche rijden ik vind het schandalig, ik ben gefrustreerd over het feit hoe traag sommige mensen met een M3 of ne porsche in de belcar rondrijden!!!!!! als ge het nie kunt moet ge dus nie meerijden, rij dan gewoon op zolder op nen donderdag uw toertjes, maar maak BMW of Porsche niet belachelijk door zo traag met zo een grave bakken te rijden! en bij harry lag het niet aan een technisch mankement denk ik, want de rapste tijd door dat team gereden was 2'59'', want tien seconden rapper is dan ik in mijne funcup! hier krijg ik dus de sch**t*rij van hé het moest effe van mijne lever, of hoe zegt ge da!
|
||||
|
||||
Zeer knappe prestatie van de Mini !!! Eerste toerismewagen !!!
Proficiat, Vinnie !!!
|
||||
|
||||
inderdaad het moet gezegd, superprestatie van de mini en de piloten, op het einde van de race reed de mini zelfs een pak sneller dan een aantal voorliggende gtb's, er had misschien nog meer ingezeten indien er geen safetycar had geweest op het einde
het is mij trouwens opgevallen dat de mini al iedere race heeft uitgereden, en zelfs altijd redelijk stevig in de punten in TB! chique dinges, en veel lof voor team, wagen en piloten! hetzelfde voor telindus racing team, die normaal gezien nog een toerismewagen konden inhalen en zo dus nog een plaats algemeen winnen, maar verbergt en goossens beslisten er anders over
|
||||
|
||||
Toch een kleine reactie, het is niet hoe rap je rijd maar hoeveel je in de weg rijd...
Als Harry nu als er een rappere deelnemer aankomt mooi uit de kant gaat is er voor mij geen probleem! Harry weet ook wel dat hij niet de top in Belcar is...
|
||||
|
||||
ik weet het, en ik heb ook geen probleem met die kerel, maar zoals ge weet is de belcar met die porsche het eerste en enige wat die kerel al wb autosport gedaan heeft
laat hem dan eerst cursussen volgen en een seizoen in een cup rijden om ervaring op te doen, of met een iets minder krachtige wagen in de TC of GDC of zoiets. ik snap niet goed dat ge om te beginnen direct belcar gaat rijden, ok als een ge een supertalent zijt, maar dat is hier duidelijk niet het geval!
|
||||
|
||||
Ten eerste, aaaaaaaaah, de 2 Nederlanders zen wel snel met hunne viper, stop ze please, is toch mooier dat er nen Belg het belcar kampioenschap wint hé.
Dan, zaaalig wat die mini(en het hele team eigenlijk) allemaal klaarspeelt, verdient terecht een groot applaus. Wa Maarten daa zegt is just, direct in den belcar stappen is echt geen goed idee zelle, begin eerst rustig, want je moet echt veeel leren in de autosport. Ik kan er van meespreken zelle, de ideale lijn houden, rondom u kijke en toch nog snel gaan(nie da ik da allemaal doen zelle, ma het lukt toch vrij goed, in de karting wel maja ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Om eventjes terug te komen op wat er allemaal wordt verteld of geïnsinueerd over het "Belcar-kunnen " van Harry Van Barneveld :
Harry weet idd zeer goed dat hij nog veel moet leren. Vorig jaar kon hij dat niet, daar het team waar hij toen reed er niet in slaagde de wagen in een degelijke configuratie te stellen, waardoor hij amper heeft gereden. Dit jaar, met goede hoop, werd er overgestapt naar een ander team. Maar helaas, wat blijkt : ook nu weer is de wagen absoluut niet competitief en staart de buitenwereld zich blind op één persoon. de andere piloten op de wagen, die behoorlijk sneller zijn dan Harry, slagen er echter ook niet in om een aanvaardbare tijd neer te zetten met die wagen, daar waar ze dat met andere wagens wel degelijk al bewezen hebben het wel te kunnen. De barslechte tijden van de laatste race in Francorchamps liggen volgens kenners voor het overgrote deel aan de wagen zelf. Niettegenstaande de niet wedstrijdwaardige wagen, ben ik er 100% mee akkoord dat bijscholing een goede zaak zou zijn voor harry. Daar is hij trouwens ook zelf van overtuigd. Alleen : er is nog een probleempje : als je geen wagen hebt die naar behoren functioneert, kan je niet trainen, en dat is nou net waar het schoentje knelt... Jammer voor zowel Harry als zijn medepiloten dat ze nu door de buitenwereld met de vinger worden gewezen, daar waar het falen van de wagen zelf toch de hoofdoorzaak blijkt te zijn... |
|
||||
|
||||
Quote:
Een waarschuwing is hier dan toch wel op zijn plaats vind ik. ![]() |
|
|||
|
|||
idd, de ware toedracht van een bepaalde prestatie ken je nooit en conclusies trekken louter op basis van tijden en spins/uitstapjes is altijd gevaarlijk... Er zou een hele hoop minder misérie in de wereld zijn moest er met alles wat genuanceerder worden omgesprongen, maar da's erg moeilijk want de media doet elke dag niets anders dan kortzichtige, spectaculaire feiten uit hun context rukken en verkondigen aan de wereld... en uiteraard worden die berichten meteen waarheden, want aan wat op TV/radio/krant komt twijfelen weinig mensen. Da's niet persoonlijk he Maarten, want ik snap best wat je bedoelt en ik denk dergelijke dingen ook wel eens.
tiens...ik heb in bovenstaande alinea niets zinnigs toegevoegd aan wat Sennake kwam te vertellen, dus ik kon maar beter mijn mond houden (zoals altijd ;-)). 't is laat en dan ben ik steeds gefrustreerd door onze maatschappij :-) |
|
|||
|
|||
![]()
Alles wat hier verteld wordt kan wel waar zijn maar het is toch spijtig dat een PORSCHE met een degelijk budget niet sneller kan dan een echt amateur team met een megane of clio met waarschijlijk een klein deel van hun budget. (wij doen misschien wel een heel jaar met wat voor hun 1 koers kost, en dan nog sneller zijn zegt veel.
Als deze teams in de TC meerijden met hun PORSCHE dan staan ze ook vanachter. Dit zegt wel veel over de eventuele kwaliteiten van TEAM en PILOTEN. Volgens mij moeten de selectie normen worden aangepast, die rookie test is larie en apekool. Als ge met de auto op stationair toerental rond rijdt ben je al sneller. Van de week lees ik in een boekje dat Joyce de snelste vrouw is, dan stel ik mij toch wel vragen. Als Lieve Thiron geen 2x pech had gehad dan was Lieve wel degelijk eerste. En vergeten wij Fanny, Vanina, Sabine niet deze dames rijden in een andere reeks maar zijn wel veel sneller dan Joyce. |
|
||||
|
||||
"Volgens mij moeten de selectie normen worden aangepast, die rookie test is larie en apekool."
Die test heb ik dus dit jaar "live" meegemaakt tijdens de persdag. De man die de controle moest uitvoeren op post 11&12 lag meer te bellen met zijn mobieltje. M.a.w. een aanfluiting van jewelste.... Wat betreft langzame deelnemers c.q. wagens.........die stituatie begint onhoudbaar te worden. Het is tot nu toe nog altijd goed gegaan.....maar het aantal narrow escapes is niet te tellen.........dat gaat dit jaar nog een keer grandioos fout.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|