![]() |
|
|
||||
|
||||
Pole: M. Schumacher 1m17.625
1/ MS 2/ RB 3/ JT 4/ DC 5/ JPM 6/ JV |
|
||||
|
||||
1.16.543
MS RB DC JPM JT NH
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Als ik op tijd had ingegeven haddek iere waarschijnlijk heel veel puntjes gescoord
![]() Maarja, als... ![]()
|
||||
|
||||
ge zijt niet alleen Oneliner
![]() ahja we zullen zien wat de race zal brengen. |
|
||||
|
||||
Na de superprestatie in Oostenrijk zaten velen er nu een heel eindje naast ...
De uitslag:[list=1][*]Tibo met een verschil van 76 duizendste[*]airco met een verschil van 124 duizendste[*]Fleabite met een verschil van 180 duizendste[*]Johan die er bijna 4 tiende naast zat[*]yvdp met een verschil van een dikke halve seconde[*]Hhugo was 0,6 sec off the pace ...[/list=1] De stand ziet er nu als volgt uit ... De TussenStand(na 7 races): 1) Hhugo met 29 punten 2) Tibo met 21 punten 3) Fleabite met 20 punten 4) Lambo met 19 punten 5) Finish met 17 punten 6) Johan met 15 punten 7) airco en Tsjolder met 10 punten 9) Werner met 9 punten 10) Bart.Vandecavey en Oneliner met 6 punten 12) Stijnconincx met 5 punten 13) RaceBoy, Sennake en JPmontoya met 4 punten 16) Maarten met 3 punten 17) thecrowd en yvdp met 1 punt Finish verliest 3 plaatsen in het klassement, voor de rest koestert Tibo ambimties als challenger van Hhugo ![]() airco
![]() Last edited by airco; 27-05-2002 at 14:48. |
|
||||
|
||||
Bleh, zonder die diskwalificatie had ik 2des kunnen staan
![]()
|
||||
|
||||
Toch even een vraagje : ik heb in de tussenstand 11 punten voor deze race, en nu was ik vierde en heb nog steeds 11 punten, ik zal efkes langs de Groene Tafel passeren om te eisen waar ik recht op heb?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ok da komt er dus van al da copy-pasten he ...
beiden die hierboven reclameerden hadden dus gelijk ... het is aangepast ondertussen
|
|