![]() |
|
|
||||
|
||||
wat versta je onder de term "mooi"
mooi van tennis, of mooi van uiterlijk ..???
|
||||
|
||||
Feitelijk allebei. Concurrentie is toch niet veel soeps. Of speelt Kournikova nog mee ?
![]()
|
||||
|
||||
Mooi que spel
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Zelfs Clijsters is knapper vinnek persoonlijk ![]()
|
||||
|
||||
amai, en da is al zo'n monsterboeleke.
![]()
|
||||
|
||||
mooi qua spel volledig mee eens
|
||||
|
||||
Hmm, Helena Dokic (of hoe schrijf je dat ?) mag er ook best wezen en naar het schijnt was die Hongaarse van gisteren ook goed voorzien (heb het niet zelf gezien, maar mijn vriendin wist dat te melden).
Over de uitschakeling : 't kan niet altijd prijs zijn. Als Belgische sportlui goed presteren, zijn het halve goden, maar als het dan eens tegenzit laat men ze vaak als een baksteen vallen. Een off day is ook maar menselijk (ziekte in dit geval). Hénin zal jullie nog wel blijven verblijden met haar schoon spel hoor, wees gerust.
|
||||
|
||||
Die Kapros had het mooiste stel euh ge weet wel, maar die opslag van haar trok op niets. Combineer haar looks met het spel van Henin en je hebt de mega-tennis-babe. Steek ze dan in een Marlboro setje en ge moogt ze op de grid van de Belcar zetten met zo'n plakkaat..
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Haar kwaliteiten hangen vanvoor op haar lichaam
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
En om even trug ontopic te gaan.
Ook olivier Rochus is door naar de volgende ronde. Ik denk trouwens dat kim seffnes nog moet spelen. Greetz
|
||||
|
||||
Yep, tegen een griekse. Een haalbare kaart.
|
||||
|
||||
ja, klaproos of hoe noemt ze was zeker haalbaar voor Justine...we zien wat er van gekomen is
![]() Duimen voor Clijsters. Haar eerste Roland Garros als favoriet, da's serieuze druk..
|
||||
|
||||
Xavier Malisse heeft zonet Tim Henman uitgeschakeld. Malisse won in 4 sets tegen het 6e reekshoofd in Parijs ...
Malisse gaat nu naar de 3e ronde ... airco
|
||||
|
||||
Ik geloof dat Malisse een sterke wedstrijd heeft gespeeld als ik de statistieken mag geloven. Heb niets op tv gezien maar heb een live scorebord op mijn pc.
Sebiet mag Rochus het opnemen tegen Safin. Weinig waarschijnlijk dat hij zich plaatst maar elke wedstrijd moet gespeeld worden. Ik gun het hem van harte. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|