![]() |
|
|
||||
|
||||
Volges de Raijmon meuge we de fransje nog ni afschreive. Ze hemme ni geu gespeld, mo ge meu ter oep reikene dat ze nog kandidaad zen veur de final.
Veul gruute pluuge zen in 't verleije slecht begonne, muur hemme hun daarnaa erpakt! Ik zou het zelf niet beter 'gezei' kunnen hebben ![]()
|
||||
|
||||
Lol! Goede "Raymond" imitatie :-)
Lustert is eir mennekeis, dei Fransmannen zaan nog nie geklopt zelle! |
|
||||
|
||||
Uruguay - Denemarken 1-2
De '82ste minuut was er teveel aan voor de Uruguayanen (wat een woord) Stand: 1.Denemarken 2.Senegal 3.Uruguay 4.Frankrijk De WK laatste....
|
||||
|
||||
mja al hun matchen nog winnen, met een zo goed mogelijk doelpunten-saldo
that's the task voor de fransen
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik zou ze nog niet afschrijven, maar het ziet er alleszins bijzonder slecht uit.
airco
|
||||
|
||||
Denemarken - Senegal 1-1
Stand momenteel Denemarken: 4pt Senegal: 4pt Uruguay: 0pt (1 goal) Frankrijk: 0pt (0 goals) De Fransen in een MUST WIN situatie...zonder Zidane. Gelijkspel betekent dat ze moeten winnen van Denemarken én meer goals moeten hebben dan Denemarken/Senegal of Uruguay, indien deze laatste van Senegal winnen. Uruguay is in ieder geval zeer gevaarlijk, Denemarken heeft toch ook moeten 'pressen' om er die 2-1 uit te krijgen. En Frankrijk - Denemarken wordt op zich al een serieuze match Les Blues moeten het waarmaken vanmiddag, anders kunnen ze het vergeten. Samen met Portugal momenteel toch dé 'teleurstelling' van het WK.
|
||||
|
||||
en we zijn op weg naar dé schock van het WK: Henry heeft rood gekregen... Frankrijk met 10 tegen 11, eerste helft bijna moeten onderdoen voor Uruguay. Gelijkspel zit er dik in, en gelijkspel voor Frankrijk is bijna gelijk aan een halve uitschakeling....
|
||||
|
||||
mja it's looking very bad voor de fransen .... als talent Rekoba seffens eens schittert voor Uruguay dan zeggen de Fransen au revoir in Japan.
airco
|
||||
|
||||
Laatste kans van de wedstrijd was dé monsterkans van het WK: enkele centimetertjes meer naar rechts en Frankrijk lag er uit. Ze hebben hier 'geluk' gehad dat het nu nog niet gebeurde...
Denemarken: 4Pt Senegal: 4Pt Uruguay: 1Pt Frankrijk: 1Pt Mag ik hier zeggen dat Frankrijk in een bijna uitzichtloze positie zit ? Volgens mij zijn ze eraan voor de moeite.
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 06-06-2002 at 15:51. |
|
||||
|
||||
ja lap nu drukte op den edit knop ffs
![]()
|
||||
|
||||
nu klopt uwen uitleg nog niet volledig ...
Als Senegal wint of gelijkspeeld tegen Uruguay is het geplaatst. In dat geval is gewoon winnen genoeg voor Frankrijk om door te stoten. airco
|
||||
|
||||
Een mogelijke positieve uitslag voor Frankrijk:
Frankrijk - Denemarken: 4-0 Senegal - Uruguay: 0-1 Dat zou een stand geven van: 1) Frankrijk: 4Pt (4 goals) 2) Denemarken: 4Pt (3 goals) 3) Senegal: 4Pt (2goals) 4) Uruguay: 4Pt (2 goals) Ander scenario: Frankrijk - Denemarken 4-0 Senegal - Uruguay 1-0 Stand: 1. Senegal: 7Pt (3 goals) 2. Frankrijk 4Pt (4 goals) 3. Denemarken 4Pt (3goals) 4. Uruguay 1 Pt (1 goal) RAMPSCENARIO: *Frankrijk verliest *Frankrijk speelt gelijk *Frankrijk scoort niet meer dan 2 doelpunten en Senegal wint van Uruguay (Senegal en Denemarken door) *Frankrijk scoort niet meer dan 2 doelpunten en Uruguay wint van Senegal (Denemarken en Uruguay door, indien Uruguay meer dan 2 doelpunten scoort, anders Senegal door) *Frankrijk scoort niet meer dan 2 doelpunten en Uruguay en Senegal spelen gelijk (Senegal en Denemarken door) Kijk m'n redeneringen even na als je wil... Ik concludeer hieruit dat Frankrijk het best met een verschil van 4 doelpunten gaat winnen van Denemarken. = MISSION IMPOSSIBLE, Zelfs al heb je Zidane in je rangen Bye Bye Frankrijk, en ik ben er niet rouwig om ![]()
|
||||
|
||||
vergeet ook uruguay niet, ik hoop eigenlijk dat die doorgaan, want die goeie linkspoot daar int middenveld, kben de naam kwijt, wil ik nog wel iets langer op het wk zien
nog een redelijk opengroepke dus ... eerlijk gezegd zie ik het frankrijk niet halen, hoe onbegrijpelijk ook voor een ploeg met toch wel de nodige sterspelers
|
||||
|
||||
Quote:
Als de fransen 2-0 winnen is het al meer dan genoeg ... als Senegal wint ... 1. Senegal: 7Pt (3 goals) 2. Frankrijk 4Pt (2 goals) 3. Denemarken 4Pt (3goals) 4. Uruguay 1 Pt (1 goal) Frankrijk gaat door want het won het onderlinge duel met de Denen ... Eerst tellen de punten, dan onderling duel, en dan pas doelpuntensaldo ... airco
|
|