De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 18-07-2002, 20:37
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Ik vind ook dat het vooral fun moet blijven, maar dat wil niet zeggen dat je in een wedstrijd de deur moet openhouden voor iemand... dat was het enige minpunt voor ons dan toch zaterdag, de commentaar van een bepaald team waar we mee gecrasht waren in de wedstrijd, zulke dingen kunnen nu eenmaal gebeuren, maar dan direkt zeggen tegen mijne maat van "denk er volgende keer aan, en rijdt wat sportiever" vond ik toch overdreven... sommige rijden precies wel voor een gouden paard
Reply With Quote
Old 20-07-2002, 12:48
Spitty's Avatar
Spitty Spitty is offline
De Paddock Rookie

Ik dank iedereen voor al het lof maar eigelijk is het niet zo moeilijk om te organiseren, je moet gewoon de moeite doen, daar tegenover om een goed reglement op te stellen dat kost niet alleen moeite maar ook bloed, zweet en traanen wat zeker parte speeld is de ervaring dat ontbreekt nog een beetje maar tegen volgend jaar zal het op punt moeten staan. Dus sorry voor al de ongemakken en de foutjes die er nog in zitten.

Nu heb ik nog iets te zeggen en dat is minder plezant.
op 16 juni hebben ze bij ons (Serge & Sabien) ingebroken, natuurijk is da ni plezant maar het ergste is dat ze de clubkas van de karting gestolen hebben, met als gevolg dat het niet meer mogelijk is om nrs. 1, 2 en 3 + de pechvogel gratis te laten rijden.
Hiervoor nen dikke sorry maar dat is iets waar niets aan te doen valt.
Ik hoop dat wij op een beetje begrip kunnen rekenen.
(jullie mogen ons afmaken maar wel korte pijn aub)

Thanks iedereen voor de opkomst en eigelijk zijn jullie het die voor de fun zorgen.

C.U. on the next race
het MAK-karting team
Old 20-07-2002, 20:56
Witte Witte is offline
De Paddock Rookie

Al enig idee waar de next race is???
Reply With Quote
Old 20-07-2002, 23:06
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by Spitty
Ik dank iedereen voor al het lof maar eigelijk is het niet zo moeilijk om te organiseren, je moet gewoon de moeite doen, daar tegenover om een goed reglement op te stellen dat kost niet alleen moeite maar ook bloed, zweet en traanen wat zeker parte speeld is de ervaring dat ontbreekt nog een beetje maar tegen volgend jaar zal het op punt moeten staan. Dus sorry voor al de ongemakken en de foutjes die er nog in zitten.

Nu heb ik nog iets te zeggen en dat is minder plezant.
op 16 juni hebben ze bij ons (Serge & Sabien) ingebroken, natuurijk is da ni plezant maar het ergste is dat ze de clubkas van de karting gestolen hebben, met als gevolg dat het niet meer mogelijk is om nrs. 1, 2 en 3 + de pechvogel gratis te laten rijden.
Hiervoor nen dikke sorry maar dat is iets waar niets aan te doen valt.
(jullie mogen ons afmaken maar wel korte pijn aub)

Thanks iedereen voor de opkomst en eigelijk zijn jullie het die voor de fun zorgen.

C.U. on the next race
het MAK-karting team
Dat verklaart natuurlijk veel. Als buitenstaander kunnen wij zoiets niet weten natuurlijk. Sorry voor de opmerkingen daarover.

Veel succes voor volgend jaar. Het doet me plezier om te horen dat jullie er volgend jaar mee doorgaan.

C U ............. Next race !!!!
Reply With Quote
Old 21-07-2002, 12:26
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Quote:
Originally posted by Spitty
Zeer zekers. Hopelijk vinden ze de daders en (een deel van) de clubkas
Quote:
jullie mogen ons afmaken maar wel korte pijn aub
Ge krijgt van mij allebei nen dikke knuffel volgende Donderdag.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 07-08-2002, 17:28
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

is het klassement van de karting al bijgewerkt?

bij deze meldt ik al even dat ik volgende keer wederom forfait zal moeten geven, aangezien wij met de funcup in Silverstone zitten

sorry serge, de keuze was snel gemaakt! terecht toch?
Old 07-08-2002, 17:38
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

ik wil desnoods wel wisselen zene
Old 07-08-2002, 18:49
Benklak's Avatar
Benklak Benklak is offline
De Paddock Regular

Neen, klassement op de mistery is nog altijd niet bijgewerkt! Spijtig want ik zijn serieus benieuwd.
Reply With Quote
Old 07-08-2002, 19:37
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Er zijn enkele problemen om de stand bij te werken, maar Spitty brengt dit ASAP in orde.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 08-08-2002, 11:06
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

ok gn probleem
ik had alleen graag het nieuwe klassement in het mak magazine gezet dat normaal volgende week in uw bus zal liggen beste MAK'kers
Old 08-08-2002, 11:19
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Werner333
Er zijn enkele problemen om de stand bij te werken, maar Spitty brengt dit ASAP in orde.
Onmiddellijk na de karting heb ik tot twee maal toe een mail gestuurd met de vraag naar de samenstelling van de teams. Indien ik deze gegevens had bekomen, dan zou het klassement op de website www.misteryracing.com up to date geweest zijn, en had Maarten het ook kunnen publiceren in het clubblad.

Het klassement berekenen is voor mij een koud kunstje, aangezien de berekeningswijze door mij werd opgesteld. Alleen heb ik daar de teamsamenstellingen voor nodig, en deze heb ik helaas niet bekomen van het MAK-bestuur...

Door het achterblijven ,buiten onze wil om ,van deze informatie zijn er diverse mensen die misteryracing.com het verwijt stuurden dat we niet up to date waren met de kartinggegevens. Spijtig dat sommigen er zo over dachten, maar ik hoop dat jullie er nu allemaal rekenschap van hebben waar de oorzaak ligt ... Als betrokkene bij heel wat autosportprojecten en als eigenaar van misteryracing.com , zal ik mij dan ook in de toekomst genoodzaakt zien om bij het achterhouden van informatie met betrekking tot de kartingtopic op de site, deze topic van misteryracing.com te verwijderen. Jammer voor diegenen die er veelvuldig op bezoek kwamen, maar wij kunnen ons niet permiteren om in een slecht daglicht te staan door de nalatigheid van anderen. Misschien is het wel eens aan jullie om aan die gasten hun oren te gaan trekken...tenslotte is het voor jullie dat de kartingtopic op misteryracing.com staat...

Groeten,
Dries
Reply With Quote
Old 08-08-2002, 12:42
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

ow dries niet zo hard van stapel lopen ... Iedereen doet deze organisatie voor zijn plezier. Ok, het is niet prettig dat de administratie achter staat, maar er zal wel een goeie reden voor zijn veronderstel ik ...

Iedereen heeft het op tijd en stond eens superdruk.

airco

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules