![]() |
|
|
||||
|
||||
idd bart
geef mij dan toch maar een waardige nummer 1, ik weet het het is subjectief maar over deze meid zijn we het toch allemaal eens denk ik zo: ![]() ![]() ![]() en jaaaaa, ik heb door hoe ge foto's in uw berichten moet plaatsen, tis simpel als ge het weet natuurlijk hehehe
![]() Last edited by Maarten; 12-08-2002 at 15:27. |
|
||||
|
||||
Ik stem op Jelena Dokic (ben niet zeker of ik het juist schrijf).
Voor de rest ken ik geen sportvrouwen. Zijn meestal ook al van de pvv, wat mij minder aantrekt.
|
||||
|
||||
jelena dokic (tennis): 5 ptn
anna kournikova (tennis): 3ptn vanessa menga (tennis): 1 pt tis stillekes aan tijd voor ne tennisspecial op het babesforum, vinde ook nie? ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
mmm , ik denk ni echt da ge AK een sportvrouw kunt noemen ; ze moet eerst maar is presteren dan zal ik ze pas als sportvrouw accepteren
|
||||
|
||||
jelena dokic is hier serieus populair, ik moet nu wel zeggen dat die voor mij toch geen schoon gezichtje heeft! ik denk dat jullie jullie op andere lichaamsdelen baseren
![]() ![]() goed dat ze die bruine pukkel op haar kin heeft laten weghalen! ![]() ze lijkt hier wel een speciale voorkeur voor hetzelfde geslacht te hebben, en dan nog wel met onze nationale trots, oei oei ai ai ![]() ![]()
|
||||
|
||||
reactie
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
deze hoort feitelijk eerder bij BABES-forum thuis hé
![]()
|
||||
|
||||
1 Tatyana Grigorieva (Australische polsstokspringster)
2 Anna Kournikova 3 Kim Gevaert (een heel snelle ![]() |
|
||||
|
||||
aangezien ik den tussenstand och al lang nimeer kan volge heeft Anna Kournikova gewonne. héhéhéhéhéhé
Dokic is geen knappe, maar ook geen lelijke. Begrijpen wie beegrijpen kan hé
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
al bovenstaande foto's = LELIJK !
|
||||
|
||||
'k Heb toch de stellige indruk dat Anna eerder een skoon meiske is dat toevallig een beetje tegen een balletje kan / kon kloppen dan omgekeerd. De hype rond haar wordt kunstmatig in leven gehouden door entourage en media die er beide wel bij varen (vind ik persoonlijk).
Heeft ze als tennisster eigenlijk ooit hoge toppen gescheerd (op een of andere uitschieter na misschien) ?
|
||||
|
||||
Ze heeft toch nog 7de gestaan in de ranking en volgens mij moet je daar toch al een knap stukske tennis voor kunnen spelen...
|
||||
|
||||
heeft ze nu al is een toernooi gewonnen ? ik geloof van niet , komaan dan kan je ni echt groots zijn
|
||||
|
||||
ze wint geen tornooien, maar ze speel t erg regelmatig. Een halve finale zit er voor bijna altijd wel in zenne. Een finale zelfs ook.
|
|