De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Games
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 20-09-2002, 07:08
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Wink

Dat kan, ik kon er echt niet meer naast. Je stond op de ideale lijn, en ik was juist losgeslagenals een ... Raceincident zeggen ze daartegen zeker, lol.
Reply With Quote
Old 20-09-2002, 09:18
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Quote:
Originally posted by fordje
Vraagske ?

Als jullie nog zo eens organiseren, kan ik ook zo eens een raceke meedoen? Al bij al lijkt dit me een toffe boel.

Dan moeten jullie me wel doorgeven wat ik moet installeren van software en welke functies waar liggen.

Een ander probleem is dat ik dus geen joystick heb en dus enkel met pijlkes kan sturen. Zou dit lukken?

Laat het maar horen he, slechter dan Yoong zal ik toch niet zijn zeker?
Een eerste vereiste is het spel zelf. Ik weet echter niet of dit nog makkelijk in de handel te verkrijgen is. Er zijn natuurlijk nog andere manieren, maar daarover ga ik hier niet uitweiden. Misschien zit hier ergens een behulpzame ziel die de wenk begrijpt. Lastig bij deze laatste optie is dat je dan enkel on line kunt spelen, niet off line (toch voorzover ik weet).

En als bedieningsinstrument raad ik persoonlijk de pijltjestoetsen wel heel sterk af. Ik heb het ooit eens geprobeerd en ik was wel degelijk heel wat slechter dan Yoong nu. Er zullen uiteraard altijd uitzonderingen zijn en misschien hoor jij daar ook bij, maar over het algemeen is het op die manier haast ondoenbaar.
De beste optie is een stuur, maar met een joystick is het ook wel te doen (sommigen van de allersnelsten doen het ook met een joystick).

Vanavond zal ik eens trachten alles op een rijtje te zetten qua programma's die je nodig hebt om on line te racen, met de nodige links.

Volgende race is trouwens op 2 oktober, op het 24-urencircuit van Le Mans.
Old 21-09-2002, 08:11
Jenne's Avatar
Jenne Jenne is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Mario

Er zijn natuurlijk nog andere manieren, maar daarover ga ik hier niet uitweiden. Misschien zit hier ergens een behulpzame ziel die de wenk begrijpt. Lastig bij deze laatste optie is dat je dan enkel on line kunt spelen, niet off line (toch voorzover ik weet).

En als bedieningsinstrument raad ik persoonlijk de pijltjestoetsen wel heel sterk af. Ik heb het ooit eens geprobeerd en ik was wel degelijk heel wat slechter dan Yoong nu. Er zullen uiteraard altijd uitzonderingen zijn en misschien hoor jij daar ook bij, maar over het algemeen is het op die manier haast ondoenbaar.
Je kan met die laatste optie van Mario wel gewoon ook offline rijden hoor. (Ik heb het al voldoende uitgetest ). Als je wil kan je altijd naar me mailen, en dan stuur ik wel eens een brief met een frisbeetje bij op

En keyboard lukt wel om op de baan te blijven en constant te rijden, alleen ben je er trager mee. Bij mij zijn m'n tijden na de switch van keyboard naar stuur zo ongeveer met 2sec gedaald op de kortere circuits (monza/Watkins glen), 4sec op de iets langere circuits (mexico/rouen), op spa zelfs al 7sec en op de ring win je er makkelijk een halve minuut mee . Dus ik raad je een stuur aan (of een joystick lijkt bij veel mensen ook nog zeer goed te werken, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee).
Reply With Quote
Old 21-09-2002, 15:28
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Wel het was inderdaad tof om na al die tijd nog eens online te racen. Mijn taktiek was rustig blijven rijden en er proberen niet af te gaan. In het begin even een tof duel gehad met ik weet niet wie . Daarna toch een aantal keer naast de baan terecht gekomen in mijn overmoed om een snellere wagen proberen te volgen. 1 keer shift R moeten doen, maar toch tevreden met het resultaat.
Ik heb ondertussen Le Mans gedownload en moet zeggen dat het niet gemakkelijk is.
Kunnen jullie eens wat richttijden posten?

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 21-09-2002, 21:32
Jenne's Avatar
Jenne Jenne is offline
De Paddock Rookie

Met de brabham kwam ik er in een andere league tot 3m23 laag, met de ferrari moet denk ik 3m21 of lage 3m22 wel lukken
Reply With Quote
Old 21-09-2002, 21:34
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

waar kan ik le mans downloaden? Ik vind het nie op de site
Reply With Quote
Old 21-09-2002, 21:55
Jenne's Avatar
Jenne Jenne is offline
De Paddock Rookie

http://roland.m4driving.sm/sarthe/

De meeste circuits kan je altijd vinden via http://www.gplpp.com/
Reply With Quote
Old 22-09-2002, 01:06
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
en krijgen we binnenkort een eerste tussenstand te zien ?

Reply With Quote
Old 22-09-2002, 10:28
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Hier volgt het voorlopige klassement. Het is gebaseerd op mijn replay. Het probleem deze race waren dus de minidisco's van BJ en sledge. In eer en geweten heb ik ze de plaats in het klassement gegeven zoals hieronder aangegeven.

BJ reed een hele tijd in 5de positie tot het euvel zich voordeed. Zijn voorsprong op de 6de (Werner) was vrij groot en ik ben er van uitgegaan dat hij die niet meer heeft prijsgegeven. Idem dito voor sledge. Mensen die het hier niet mee eens zijn mogen protest indienen (liefst via mail, maar je mag het hier ook laten weten) en dan bekijken we het wel. Indien er tegen de start van de volgende race geen protest is binnengekomen, wordt het klassement definitief.

1. Jenne Breugelmans ---> 20 ptn.
2. Stefan Sigwarth ---> 16 pnt.
3. Mario Sablon ---> 13 ptn.
4. Kris de Turck ---> 11 ptn.
5. Harm Takens ---> 9 ptn.
6. Werner Pessendorffer ---> 7ptn.
7. Roel Poirters ---> 5 ptn.
8. Kim Van Der Stichelen ---> 3 ptn.
9. Stijn Claessens ---> 1 pt.

Het klassement voor teams volgt later, evenals een nabeschouwing (dat laatste misschien (hopelijk) vandaag nog; daarin zal ook staan waarom S. Sigwarth eigenlijk meedeed).
Old 22-09-2002, 19:38
siggy siggy is offline
De Paddock Rookie

Muha, eindelijk het forum )

Nou ja, werd 15 min van te voren gevraagd of ik mee kon doen met de eagle, nou ja nooit beroerd om wat te doen, dus ff rije in dat ding Probleem was echter dat ik al heeel lang niet meer in een andere bak heb gereden dan die lotus, maar dat ging virij snel goed.
Practise ging heel goed, eagle pb voor mij Start ging vrij ruk met me nieuwe pedalen dus daar mot ik nog wat op oefenen voor de volgende keer (jajaj, ik ben er woensdag weer bij ).

Naja de race, behoorlijk rampzalig, snelheidsverschil met sommige mensen is dermate groot en nog eens dat ik een aantal mensen op ongelukkige momenten tegenkwam hielp ook niet Verder te veel fouten, veels te veel

Le mans ga ik winnne
Reply With Quote
Old 22-09-2002, 19:39
siggy siggy is offline
De Paddock Rookie

btw, halve escors veld, valt best tegen al die escors mensjes hiero

Hoe lang doet men al aan nascar en gpl?
Reply With Quote
Old 22-09-2002, 19:41
BMW.WilliamsF1's Avatar
BMW.WilliamsF1 BMW.WilliamsF1 is offline
De Paddock Rookie

ja want Joost kan toch bijna nooit. Dus siggy rijdt in plaats van Joost

dan is iig de constructeurstitel veilig denk ik
Old 22-09-2002, 20:49
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Quote:
Originally posted by Mario
BJ reed een hele tijd in 5de positie tot het euvel zich voordeed. Zijn voorsprong op de 6de (Werner) was vrij groot en ik ben er van uitgegaan dat hij die niet meer heeft prijsgegeven.
Ik kwam ook niet korter bij. Alhoewel ik probeerde.
Dus BJ 5de, OK voor mij.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 23-09-2002, 19:43
Jenne's Avatar
Jenne Jenne is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by siggy

Le mans ga ik winnne
Dat mag ik wel hopen voor jou, als je Le Mans niet zou winnen, is dat een grote schande. Alle eagles zouden er normaal vooraan moeten rijden
Reply With Quote
Old 23-09-2002, 19:44
siggy siggy is offline
De Paddock Rookie

alleen al daarom jah
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules