![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
misschien zelfs in de klasse boven 80kg al zal de concurrentie daar zwaarder zijn het doet er niet toe, ik amuseer mij wel op zolder, al had ik dit graag meegedaan! ge kunt niet alles willen hé
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar één probleem, ik hoor niks van Serge. Ben ik nu ingeschreven of niet? Ik heb een mail gestuurd voor deelname maar nog geen antwoord gekregen. Serge?! ![]()
|
||||
|
||||
geen nieuws is goed nieuws,
neen uw mailke is verstuurd en je bent ingeschreven dus don't worry be afraid! greetz
|
||||
|
||||
Och, wees gerust, I am afraid, ik rijd niet graag op JPR en kom daar dus niet veel
![]() In ieder geval bedankt!
|
||||
|
||||
Quote:
khad het zelf nog niet door ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() don't worry, ik doe niet mee, maar ik geef hier wel een idee aan de flitser natuurlijk! serge, check die maar eens tijdens het wegen! een looddetector of zo ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Voor de snelle beslissers, nog 6 plaatsen vrij.
Te winnen : een stoel als derde piloot in 2003 tijdens ASAF race op Francorchamps in Depaddock Clio. |
|
||||
|
||||
telt dat ook voor mij?geen nieuws, goed nieuws?
Ik hoop van wel want ik heb gemaild ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik denk dat ik toch es het parcours ga komen verkennen voor de zaterdag want het is weeral maanden geleden in JPR.
|
|||
|
|||
Wij rekenen eigenlijk wel ook op de vaste waarden van het Mak kampioenschap, want dit is het verlengde van een mooi seizoen. Teams bestaan uit meerdere personen maar wie is nu eigenlijk de snelste en meest verstandigste piloot. Gellof me, in korte sprintwedstrijden kan van alles gebeuren.
Zij met het meeste verstand zullen in de eerste reeksen de meeste punten verdienen en zo veel kans maken. Het is dus niet enkel met de gas dat men die eerste rondjes moet rijden maar ook met het kopken. Zoek een vrije baan, wacht af en ga dan voor een super chrono. Veel succes iedereen, ik hoop echt een goede piloot is ons team te hebben volgend jaar op Francorchamps. |
|
||||
|
||||
als kleine zelfstandige is mijn geld op dus...
![]() |
|
||||
|
||||
Ge komt toch supporteren?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben wel benieuwd welke kanonnen er zullen zijn zaterdag. |
|
||||
|
||||
Heb nog een vraagje: aangezien de prijs rijden met de paddock clio is, veronderstel ik dat Driesco en Chris volgend jaar een seizoen ASAF gaan rijden? Of rijden jullie enkel maar 1 race mee?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|