![]() |
|
|
View Poll Results: volgend jaar GP België? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 23.08% |
NEE |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 76.92% |
Voters: 26. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
http://www.petitionOnline.com/spaf1/petition.html hier kan je petitie tekenen die naar MR. Eclestone gaat.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
zijn vrouw is eigenaar van de SA (NV) Francorchamps Activité. Een groot deel van de opbrengsten van de ticketverkoop en de catering zijn voor de NV van mevrouw Ecclestone. Ik denk dat ondanks de honderdduizenden toeschouwers die de F1 in Francorchamps bezoeken, het niet onoverkomelijk is voor Big B om deze NV te laten vallen. Hij zal zijn zaakje in China, Turkije of weet ik veel welk ander land dat de F1 mag begroeten, goed voor elkaar heben. Of er nu een GP in Spa plaatheeft of in eender welk ander land, Bernie zal altijd welk zijn GRAANTJE meepikken. C U |
|
||||
|
||||
tja, kan zijn. Maar Spa heeft toch iets magisch dat je niet zomaar voor een paar kankerstokreclameborden laat vallen? (is veel geld mee gemoeit, maartoch...)
|
||||
|
||||
Vanmorgen op radio1 gehoord dat Ecclestone na onderhandelingen ons landje nog tot half december heeft gegeven om met een tabaksoplossing op de proppen te komen.
geen idee wat dit inhoudt ![]()
|
||||
|
||||
nix, alleen maar hoop geven volgens mij. Ge zult wel zien. In december --> zelfde resultaat ==> GEEN GP België
|
|||
|
|||
hij geeft de waalse regering alsnog de kans om de tabakswet te verschuiven naar 2006
|
||||
|
||||
Volgens De Standaard van 7 november zou de FIA (niet nonkel Bernie dus), definitief bevestigd hebben dat er in 2003 géén GP F1 in Francorchamps wordt gereden. De FIA zou niet zozeer aan het al dan niet toelaten van tabaksreklame tillen, de teamsponsors daarentegen wel en bijgevolg....
Voor jaargang 2004 is nog niets beslist. Toegegeven, bovenvermelde gazet is niet de meest autosportminnende, maar in een Fins vliegtuig wel de enige in een verstaanbare taal. jan |
|
||||
|
||||
Mocht de wetgeving toch nog aangepast worden en tabaksreclame toelaten, dan is de GP F1 van België 2004 gered.
|
||||
|
||||
Quote:
een 'GP van Luxemburg' op Spa-Francorchamps ? Geinig idee, dat wel ![]()
|
||||
|
||||
Lol.
|
|
||||
|
||||
allemaal zever in pakskes alsget mij vraagt
|