![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
ge had beter eerst naar mij gebeld, als ex-werknemer van exell kan ik daar nog steeds wel een procentje of 10 ervan af krijgen. |
|
||||
|
||||
ik heb mijnen nieuwen PC nog een beetje krachtiger gemaakt.
Onboard sound heb ik vervangen door een Audigy 2. Kwestie dat dat onboard-sound geval mijn Logitech Z560 4.1 speakers niet goed tot zijn recht liet komen. Deze upgrade was al in de planning opgenomen. Op moment van bestellen PC was audigy 2 nog niet te koop. Daarom heeft het onboard ding een maandje ingesprongen. ----------------------------------------- Over de Audigy2: - Prachtige geluidskaart. Geen ruis (of toch niet hoorbaar). Bangelijke EAX-effecten - Maar dan de drivers. Op zich is de driverset prachtig. Je kan 1001 dingen instellen. Leuk om mee te spelen. Ware het niet dat ik wel een volle dag heb moeten prutsen om uit mijn speakerset 4.1 geluid te krijgen. ----------------------------------------- Het geluid: Geluid bespreken is altijd subjectief. Toch moet zelfs de grootste criticus toegeven dat deze set bangelijk goed klinkt. De audigy 2 zorgt voor de verfijnde effecten terwijl de Logitech Z560 ervoor zorgt dat alle met de nodige power weergegeven wordt ![]() airco
|
||||
|
||||
Hierin kan ik Airco alleen maar bijspreken, ik heb dezelfde speakerset, en hoewel deze voor een pc een beetje overkill (400watt rms) is, is het een prachtset met een prachtgeluid. Alleen die Audigy 1 laat bij mij nog steeds heel veel ruis horen
![]() En dan natuurlijk de kleine drivertroubles van de eerste reeks audigy's |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|