![]() |
|
|
||||
|
||||
De plaatsen raken vol. Mijn 2 "klein" gasten karten ook mee. Beware of the younsters!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een jobje voor jou; Met al dat jong geweld hebben we misschien nog een kleuterjuf nodig om de pampers te verwisselen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
hallo ik heb ook nog wel zin om eens te oefenen want de baan is wel beetje veel veranderd, en mijnen tijd is er ook op achteruit gegaan.het is dus een aanrader om eerst is te gaan oefenen denk ik.Momenteel is mijn snelste tijd op het nieuwe pacour 53.426 ongeveer ik weet dat er sneller zijn maar voor mij is dit al goed.Kan ik nog steeds meerijden zondag en heeft er al iemand iets gehoord van Alex 4x4 of die meegaat?
Greetz everyboy en alleszins al tot den 23ste hé ![]() |
|
|||
|
|||
Ja Boosterke69 je kan nog meedoen. Gelieve hier te bevestigen. Voor info ivm de deelnemers ---> zie de starttopic.
C U |
|
||||
|
||||
frederik
alex4x4 boostereke 69 zouden nog graag deelnemen. thanks |
|
|||
|
|||
Ik weet niet met hoeveel karts we bij JPR mogen rijden, maar ik vrees dat we bij 17 (dat aantal is nu bereikt) moeten afsluiten.
C U |
|
||||
|
||||
Ik denk dat kinderen pas mogen meedoen vanaf 14 of zelfs 16 jaar. In dat geval zal ik mijn 2 gasten aan de kant moeten laten staan en zijn er 2 plaatsen extra over.
|
|
||||
|
||||
Of uw kinderen mogen meedoen hangt af van hoe groot ze zijn, minder van hun leeftijd (dacht ik toch).
|
|
||||
|
||||
Wat betreft de youngsters;
Ik heb effe contact gehad met JPR. 17 kart is inderdaad het maximum ( eigenlijk is dit 15) Voor alle piloten vanaf 13/14 jaar geven ze toestemming om te rijden. Dus Sennake, je "kleinmannen" mogen hun beentjes inwrijven. Wat Kilian betreft ligt het iets moeilijker. JPR heeft beloofd dat ze zullen trachten een begeleider ter beschikking te stellen van de kinderkartschool. Als alles vlot loopt mag hij dan alleen verder de baan op. Gaat het niet, houden ze hem onder begeleiding op de baan. Wie sprak daar van onwilligheid en onbegrip? ![]() Wait and see zeker,.. Is er niemand beschikbaar, valt Kilian zowiezo uit. Aan alle piloten, Tot zondag |
|
||||
|
||||
Bij ons komt er ook nog één persoontje mee om te karten, namelijk de vriendin van Oneliner.
|
|
||||
|
||||
Gisteren al gezegd tegen enkelen: Ik zal er dus niet zijn.
|
|
||||
|
||||
Ge weet ni wa ge gemist hebt
![]() Twas best weer fun, as usual ![]() Al hebbek van verschillende klachten gekregen van onsportief rijgedrag van enkele. Ik persoonlijk hebber gene last van gehad. Ik ga hier dan ook gene preek geven, maar houd een beetje rekening met de mensen die meerijden. Snel karten gaat ook zonder al teveel tikjes uit te delen. Ik ga hier niet zeggen dat er is geen contact mag zijn hé.... Maar wacht de volgende keer een bochtje langer waar er wel plaats is om in te halen ![]() Ahja, Snelste tijd was 53.91 van Oneliner ![]()
|
||||
|
||||
Twas idd heel erg leuk! Ik ben er zelfs in geslaagd mijne beste tijd bij JPR (vorige week tijdens mijn eerste kartrit in JPR) van 58,58 te verbeteren naar 56,72
![]() ![]() Nu nog wat werken aan de tips die ik van enkele pro's heb gekregen en dan geraak ik misschien wel onder de 55 seconden! Tot op de Belkarting! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Mooi van Oneliner, beste tijd in de tweede sessie, t'verschil tussen de deelnemers was echter zeer groot en dan is het onvermijdelijk dat er tiken worden uitgedeeld. Je kan er achteraf veel over zagen , maar zolang de verschillen zo groot zijn gebeuren er altijd kleinigheden. T'was anders vrij sportief.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|