![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Sorry, twas natuurlijk gene LOL voor de One natuurlijk. Eigenlijk wel spijtig. Dan denkt ge dage deftige mensen uitnodigd en dan krijgde dees.
|
|
|||
|
|||
Ja voor de One wast op ne gegeve moment gene lol,
maar alles is in orde gekomen, den ergste (de kerel die het toilet meermaals heeft getest op kotsbestendigheid) is toch zijn excuses komen aanbieden met een bosje bloemen! dus das zijn toch verzachtende omstandigheden he!! Nooll |
|
||||
|
||||
Wel, ik kan nu pas reageren op de felicitaties : waarvoor dank. (gisteren lag ons internet op het werk plat, en daar we thuis nog steeds geen verbinding hebben ...)
Nu ben ik bijna verplicht om bij dat kart-weekend te gaan trakteren, ... (ik zal wat in de drankjes mengen, zodat ik kan winnen ![]() ![]() Oh ja, gisteren was't kaasschotel, dat zal de 21ste/22ste nie meer goed zijn, zeker? En, Sennake, als je op 3 juli verjaart, krijg je dan geen extra kwispunten? ![]() |
|
|||
|
|||
sorry dak ne dag te laat ben mor kwas er gistre nie
dan zal ek nu een lieke zingen ter ere van oneliner en johan: eerst oneliner Happy birthday to youuuuuuuuuuuuuuuuuuu Happy birthday to youuuuuuuuuuuuuuuuuuu Happy birthday dear ooooooohhhoooooone(liner) Happy birthday to youuuuuuuuuuuuuuuuuuu en nu johan: Happy birthday to youuuuuuuuuuuuuuuuuuu Happy birthday to youuuuuuuuuuuuuuuuuuu Happy birthday dear Jooooooohaaaaaaan Happy birthday to youuuuuuuuuuuuuuuuuuu Danku danku ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Goed gedaan Yannick!!
Volgens mij moet ge da op single zetten, kdenk ni dat iemand da al heeft uitgevonden!!! ![]() Allee salu Nooll |
|
||||
|
||||
Wat een talent! Eddy Wally is er niks tegen!
|
|
||||
|
||||
waaaaaaaaaaaw geweldig
|
|||
|
|||
dank u
ge'ebt geluk dak ze ier gratis zing de single komt op 1 augustus uit Nooll, wees er rap bij! en den 10de moek nor 10 om te zien in blankenbergen kijken eh!! BTW de single kost 250frank + een GRATIS poster van mij!!* Zolang de voorraad strekt ![]() ![]() Greetz yannick |
|
||||
|
||||
Hoeveel versies staan daarop? ik hoop toch ook een house-versie.
|
|||
|
|||
bah ja
der staan 18 versies op een kwestie van mn fans tevreden te stellen eh 1,original track 2,radio mix 3,bubbling remix 4,house track 5,... ... |
|
|||
|
|||
![]()
KOPEN DIE HANDEL
|
|
||||
|
||||
niemer on-topic, alle wensen zijn gedaan
dus closed ![]() |
|
||||
|
||||
Thread trug open, wegens felicitaties voor Pascal.
Happy birthday
|
||||
|
||||
Laat de kurken maar knallen dan.
Proficiat Pascal ![]()
|
|