![]() |
|
|
|||
|
|||
Komt in orde, ik zal een mailke sturen aan Breezz
|
|
|||
|
|||
Alvast bedankt voor de respons van diegenen die tot op heden reeds ingeschreven hebben.
Voor hen die morgen ook op de BELKARTING aanwezig zijn : gelieve het inschrijvingsgeld (28 euro per persoon) mee te brengen onder gesloten omslag met daarop jullie naam en adres vermeld. Je kan de omslag morgennamiddag aan mij afgeven, ik regel de rest wel samen met Marc. Tot morgen ! |
|
|||
|
|||
Hoe gaat da geregeld worden met de betaling??Ik ben niet aanwezig op de BELKARTING hé...
|
|
||||
|
||||
ik kan ook niet komen
![]()
|
||||
|
||||
PM dries
![]()
|
|||
|
|||
Wij zitten in Nederland maar gaan toch ons best doen om even af te komen. Als iedereen naar dat van ons komt moeten wij ook iets doen he. Zal wel niet om te karten zijn vrees ik, da moet zeer doen voor Marc, zo 2 keer op een week een wedstrijd verliezen tegen een rookie
![]() Ik probeer er alles aan te doen maar kan niks beloven. k'ben met een veize getrouwd he, en ik heb beloofd om het iets rustiger te gaan aandoen maar allé. |
|
||||
|
||||
Aangezien de Marc ons een plezier gedaan heeft door naar de Belkarting te komen, en zonder mezelf daarom ook maar in de verste verte met Marc te willen vergelijken, ga ik toch proberen om het spreekwoord "het een plezier is het andere waard" om te zetten in daden en ga ik ook komen.
Na de reeksen ben ik sowieso uitgeschakeld, en kan ik eventueel in de namiddag ook onze vrienden van MCZ nog een plezier doen door naar de MCZ Rallysprint te gaan kijken. Of het zou moeten zijn dat ik een superdag ken... |
|
||||
|
||||
![]()
zal er zeker bij zijn
![]() |
|
|||
|
|||
Voor hen die dit nog niet hebben gedaan : stuur via PM of MAIL volgende gegevens door aub : naam, adres en mailadres. Het maakt het voor een pak eenvoudiger als we deze gegevens reeds hebben. Het maakt het voor jullie ook eenvoudiger, want dan staan jullie gegevens reeds op de inschrijvingslijsten en dienen jullie enkel nog het inschrijvingsgeld te vereffenen de dag zelf.
Groeten, Dries |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Beste Paddockers,
Bedankt voor de vele reacties in deze topic, via PM of via Mail. Ondertussen hebben zich via "De Paddock" reeds 15 deelnemers gemeld. Om alles organisatorisch vlot te laten verlopen, is men ondertussen reeds begonnen aan het indelen van de reeksen. Graag hadden we dan ook gevraagd aan diegenen die nog geen definitief uitsluitsel hebben gegeven over hun deelname, om zich ten laatste tegen woensdag 27/11/2002 in te schrijven indien ze willen deelnemen aan deze wedstrijd. Mensen die erbij willen zijn zonder aan de wedstrijd zelf deel te nemen zijn natuurlijk van harte welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd ! Voor hen die een voorsmaakje willen : info over Extreme Kart te Herselt kan je terugvinden op : www.kartgrid.be , indoor kartings , provincie Antwerpen Sportieve Groeten, Marc & Dries |
|
|||
|
|||
Jammergenoeg vielen er gisteren enkele forfaits te noteren, maar hopelijk komen er nog een paar paddockers bij...in elk geval : fun gegarandeerd !
Dit zijn alvast de mensen die via De Paddock hun inschrijving deden : - Sonja Hensen (AD Sport)- 10u11 - Guy Golsteyn (AD Sport)- 10u22 - Karo Hannaert (Paddock)- 10u44 - Guy Hannaert (Paddock)- 10u55 - Bart De Beule (Paddock)- 11u06 - Kris De Beule (Paddock)- 11u17 - Stijn Coninx (Paddock)- 11u06 - Bart Jacobs (Paddock)- 11u17 - Alain Vandaele (Paddock)- 11u28 - Benedikt Vandaele (Paddock)- 11u06 - Anthony Kumpen (GLPK) (o.v.)- 10u55 - Matthieu Geerinckx (AD Sport)- 11u28 - Ruben Maes (AD Sport)- 11u17 - Joost Custers (Dailysportscar)- 11u28 - J.F. Lemmens (Dailysportscar)- 11u17 - Roel Geerts (Paddock)-11u28 Donderdagochtend 10u sluiten we de inschrijvingen via deze topic af, want naast De Paddock zijn er nog andere inschrijvingsmogelijkheden, wat resulteert in een groot aantal deelnemers uit verschillende hoeken en aldus een pak werk voor de reeksindelingen. Een plannetje van het circuit en de routebeschrijving hoe je extremekart kan bereiken tref je aan op www.kartgrid.be Last edited by Mistery; 28-11-2002 at 19:03. |
|
||||
|
||||
Weer veel bekend volk zondag dus
![]() |
|
||||
|
||||
ja en er zal gezopen worden want het is mijne verjaardag de vrijdag en diene van marc op zaterdag!!!!!! Need I say more
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|